• Modigh

Namngivning- tips och ideer tack! :)

Hejsan!
    Jag ska ha namngivningsfest för min son om en månad, och skulle väldigt gärna vilja ha lite tips och ideer från er som haft eller ska ha egen fest!
    Dom ideer som jag fastnat för är att ha tipspromenad, släppa iväg helium ballonger, en bok för hälsningar.
    Varken jag eller killen är så mycket för en jätte ceremoni, känns inte som vi riktigt, men funderar på att ha nåt tal å så iaf.
    Sen undrar jag om nån har något bra tips på musik som kan spelas i bakgrunden?
    Vi ska bjuda på både mat och fika.
    Tacksam för allt som ni kan komma på! :D

• Svar på tråden Namngivning- tips och ideer tack! :)
  • majami1
    Modigh skrev 2012-06-09 22:37:05 följande:
    Hejsan!
    Jag ska ha namngivningsfest för min son om en månad, och skulle väldigt gärna vilja ha lite tips och ideer från er som haft eller ska ha egen fest!
    Dom ideer som jag fastnat för är att ha tipspromenad, släppa iväg helium ballonger, en bok för hälsningar.
    Varken jag eller killen är så mycket för en jätte ceremoni, känns inte som vi riktigt, men funderar på att ha nåt tal å så iaf.
    Sen undrar jag om nån har något bra tips på musik som kan spelas i bakgrunden?
    Vi ska bjuda på både mat och fika.
    Tacksam för allt som ni kan komma på! :D
    Hoppas att namngivningen blev lyckad! För andra som söker tips inför framtiden finns denna jättebra sida: http://namngivning.nu/ 
Svar på tråden Namngivning- tips och ideer tack! :)