• elingonzalez

Unga mammor i karlstad?

Försöker igen, fick endel svar på senaste ts med de var ett bra tag sedan.

Nu har tiden gått, från gravid till spädbarn till bebis till nu småbarns förälder. Min son är numera 14 månader. Vore kul att träffa andra yngre föräldrar i karlstad. Är själv 20 år :)

Hoppas någon nappar :)
    Kram Elin

• Svar på tråden Unga mammor i karlstad?
  • En Ängel

Hej Elin. Jag är kanske inte till så mycket hjälp eftersom jag nu för tiden bor i London men vad jag vet så finns det en hel del unga mammor i Karlstad (typ i låga tjugo). Är du med i Karlstadmammor på FB? Du borde ju kunna fråga där så hittar du säkert fler :)

• Forsman

Hej! Här en till ung mamma i Karlstad :) Jag har en son som blir 3 och en liten tjej på 7 månader. 

• TW

Hej! :)

Jag bor inte i Karlstad men tänkte att jag skriver ändå, är inte så långt ifrån. Jag bor i Kristinehamn, är 20 år och har en son på 25 månader :) Bor med min sambo och två bonusdöttrar varannan helg. Skulle vara kul att lära känna någon jämngammal förälder :)

• 17år och mamma

här är en mamma som är yngre än 20 . Jag är 17 år och mamma till min dotter på 17månader. :)
    Bor  i skoghall en halv mil utanför karlstad 

• Forsman

Vad  roligt med fler mammor!  Är det någon som har lust att ses någon dag i sommar? :)

Svar på tråden Unga mammor i karlstad?