• Anonym (man)

Första gången, hur var det?

Första gången...
    Hur var det?
    Är du kille eller tjej?
    Hur gammal var du?
    Vart var det?
    Hur gjorde ni?

Berätta gärna nått mer...

• Svar på tråden Första gången, hur var det?
  • Anonym (man)

Man här, 45 numera men var 19 när ja gjorde det första gången.
    Var hemma hos min dåvarande tjej i hennes säng.
    Hur det var... skitdåligt, hade stånd, hade kondom men när ja skulle tränga in slakna ja...
    Så kan det vara, men oerhört go tjej som tog det lugnt å vi la det på hyllan den kvällen å prova igen dagen efter å då funka det kanon.
    Missionären å lite  fumligt smekande, man visste ju inte nått annat  

• Anonym (ung kvinna)

Är nu 22år
    Jag var 15 skulle snart fylla 16 var riktigt desperat att bli av med min oskuld innan jag var äldre än 15år och ville bli av med den först innan mina kompisar, men det hade sitt pris.

Det var med en man 26år gammal som jag träffat på internet i hans äckliga hus körde missionären, det gjorde ont så jag avbröt det flera gånger men efter ett par gånger så slutade han lyssna och bara körde på.
    Sorgligt och blir så ledsen på mig själv när jag tänker på det, undrar vad som hade hänt om jag väntat på någon som verkligen betydde något

• alice85

Jag var 15 år och hade en av mitt livs första fyllor. Det skedde med en kille i 20-års åldern som jag knappt kände. Mitt i allt kom min kompis in, tände ljuset och skrek "hon är oskuld!". Då avbröt han och jag däckade. Rätt misslyckat med andra ord...

• Anonym (man)

Var 18 med min första riktiga flickvän. Fumligt, kärleksfullt och sexigt, var kåt dom fan. Fick dra ur den i panik när jag kom -ingen kondom eller piller och dålig tajming, sprutade ner lakanet. Ha ha, ja det var tider det...

• Anonym (man)

Det är fumligt för flera läser ja .-)

• Fartill3

Första gången...
    Hur var det: Pirrigt men otroligt skönt
    Är du kille eller tjej: Kille
    Hur gammal var du: 15
    Vart var det: Hemma i mitt pojkrum
    Hur gjorde ni: Missionären 

Hon var lite äldre och mer erfaren än jag. vi hade varit ihop 4-månader typ.
    Och haft avancerad petting innan så jag var inte helt grön.
    jag älskade henne djupt och innerligt, på en 15 årings vis.
    Tror att jag älskar henne fortfarande nu när jag känner efter 

Människor glömmer vad du gjort och vad du sagt men de kommer alltid i håg hur du fick dem att känna sig
  • robertsson

Kille 16-17 (34nu)
    Hemma hos henne.
    Skulle inte bli nåt för hon hade mens, men hon sög mig i allafall.. Hon var inge vidare på det :D
    Några dar senare knullade vi som kaniner i stället. Hon va inge vidare på det heller men det blev bättre innan sommarn var slut.
    Och så var hon så blyg.. Fördraget och släckt skulle det vara o.O

• MissHelene

Tjej 32år
    Förlorade oskulden när jag var 13 med min bästa tjejkompis och hennes pojkvän. :)

• Anonym (-)

Jag, tjej, var 14 när jag förlorade oskulden med en 20årig man. Det var första gången jag var full. Vi var ett gäng ute och vi hade "sex" i skogen. För det första var jag grymt kissnödig, för det andra gjorde det ont så inihelvete. Vi avslutade ganska snabbt. Han ville dock träffas flera gången så vi träffades typ 4 ggr till. Han ville prova igen, men jag vågade inte. Han var ointressant och jag slutade träffa honom. 

Min andra "halva" av oskulden skedde med en kille som jag var DÖkär i. vågade då inte säga nej när det gjorde ont. Efter 4-5 gånger till kunde jag börja njuta av sex. Vi hade då sex i hans rum :P 

• Anonym

Jag var 13 år och hamnade med en kille på en lädersoffa. Efter mycket fumlande blev jag av med oskulden i missionären. Ont gjorde det! Det kändes som någon satt en svetslåga i skötet på mig och blödde som en gris gjorde jag. Hade ingen aning om har man skulle göra, men jag hade hört att det var viktigt att tjejen rörde sig, så jag ålade runt som en galning. (Rätt komiskt så här i efterhand)

Killen jag var med gick sedemera under benämningen "mödoms samlaren" han tog nog rekord i att ta tjejers oskuld. Ja, jag kände mig verkligen speciell och utvald...
    Det dröjde länge innan jag verkligen kunde uppskatta sex, men tar igen det nu.
    Kvinna 42

• Anonym
    Anonym (man) skrev 2012-06-07 23:10:36 följande:
    Första gången...
    Hur var det?
    Är du kille eller tjej?
    Hur gammal var du?
    Vart var det?
    Hur gjorde ni?

Jag är tjej, och var 17 när jag förlora oskulden. Det var med min första pojkvän. Minns inte så mycket detaljer, men jag blev chockad över att snoppen var så liten och att det inte gjorde ont. Har med senare erfarenheter förstått att den stackars pojken var inte särskilt välutrustad.. Haha.
    Det var varken romantiskt eller skönt heller. Hans beniga höfter skavde in i mina lår (missionären, han låg för långt ner) och jag hade inte vett nog att säga till.
    Rätt så värdelöst med andra ord!  ;)
  • Anonym ({'})

Jag är tjej. Första gången jag hade samlag var jag 17 år. Hade varit tillsammans med min pojkvän i en månad och vi hade försökt tidigare, men sviktande stånd hade satt stopp för det. Vi var i gästrummet hemma hos hans farföräldrar, som bodde nära och som han besökte ofta. Jag satt överst. Det gjorde lite ont när han trängde in men sedan kändes det nästan ingenting. Jag hade inte väntat mig att det skulle vara skönt, men att det inte skulle kännas alls, det var jag totalt oförberedd på. Vi höll på en liten stund i ett par olika ställningar tills vi tröttnade. Ingen av oss fick orgasm. Men andra gången var det riktigt skönt!

• plantan

Tjej ,14 år med min pojkvän i hans föräldrahem. Vi va kompisar innan vi blev tillsammans och jag va kär i honom ett tag innan han fattade att han va kär i mig. Vi försökte några gånger innan han faktiskt kom in. Gjorde ont och blödde väldigt mycket så stackaren fick springa och köpa tamponger till mig medan jag fick vänta i duschen. Tacksam för att det blev med honom och att vi kunde prata med varandra om det hela. Var tillsammans i sex månader, kärleken försvann då jag va iväg på språkresa. Har kontakt än idag vilket är härligt.

• Juronjaure

Jag är tjej, var 19 år första gången i hans säng. Det var svårt att få in den och gjorde ganska ont. Det blev ingen orgasm den gången, om man säger så ;) Var dock angelägen att bli av med oskulden, och älskade personen ifråga, så efter lite fumlande så lyckades vi. Han gjorde slut två veckor senare, så jag önskar att jag hade väntat till pojkvän nr 3. Menmen. Det kom lite blod på lakanet, och killen tvättade rent. Sammanfattat.

• Anonym (dåååligt)

tjaa...urdåligt är väl ordet?

tjej, jag var 14, inte så långt kvar till 15.
    Var "nästan" ihop med en kille som var ganska envis, jag var eg inte intresserad men han var tre år äldre, jag var nog lite smickrad och hade inte så värst mkt erfarenhet sen innan (när skulle jag hunnit få det :))

Han dök upp oanmäld hemma hos mig, var artig och trevlig mot mina föräldrar, vi spelade kort, ganska oskyldigt, sen åkte han hem. Nästa vecka undrade han om jag ville komma hem till honom så det gjorde jag.
    Då var det mys i sängen...inte alls lika oskyldigt. Jag var förvisso nyfiken men hade inga andra tankar än så. Lite hångel...givetvis ville han mer. Jag sa nej, jag har inte haft sex med någon förut. Killen utropar då högeligen förvånat "Va, men du är ju 14!?" Alla 14åringar har haft sex...

nej, inte jag.... ja, så berättade han om sin fd flickvän som var 14 och hon hade minsann haft 3 killar (oj vilken merit!)
    Efter lite diskussion om det undrade han om det var ok att vi iaf låg i sängen utan kläder, ja ok sa jag. Sen hånglade vi lite till. Då undrade han om han fick "känna" på mig. Jag sa ja men där började jag tycka det var lite småobehagligt. Han kände alltså på mitt underliv med handen, antagligen för att se om jag var våt, men jag var så naiv så jag fattade inte riktigt det, tyckte bara att det hela var allmänt pinsamt. Började i detta läget fundera på att gå hem. Då la han sig jättenära och frågade om han fick ha kuken bara "utanför", mellan mina lår. Det ville jag egentligen inte alls men hur det nu var så blev det så, och ja...sen stack han förstås in den, så gott det nu gick...

Där reste jag på mig, gick på toa, konstaterade att jag blödde lite, stack hem. Sen fick jag höra hur han skröt om att han hade knäckt ännu en oskuld...

så jävla omogna killar det finns, tyvärr...

Insåg det inte då men som mogen kvinna och ser tillbaka på pojkvänner man haft inser jag ju hur rutten den här var. Men man hade inget att jämföra med då. I princip en våldtäkt, även om jag inte tänkte så då och mådde inte dåligt efter heller, tyckte bara han hade varit dum. Svårt med de här gränsfallen. han hotade mig inte eller var elak men det var helt enkelt otroligt svårt att säga att jag inte ville. Tror många unga tjejer hamnar  i såna lägen.

• annzah
    Hur var det?
    Det var fint och trevligt! Inte min bästa sexupplevelse någonsin, men det var bra.

Är du kille eller tjej?
    Jag är tjej.

Hur gammal var du?
    Jag var drygt femton år.

Vart var det?
    I min dåvarande pojkväns sovrum.

Hur gjorde ni?
    Vi låg och lyssnade på Voxpop och under Green Day's Time of your life hände det bara, så vitt jag minns. Det var väl klassisk enkel missionär och efteråt tror jag att vi kokade te och tittade på Tre Kronor som vi brukade på onsdagkvällar :D
  • LillaTanten
    Hur var det?
    Oerhört välplanerat, vi hade varit på gång flera gånger tidigare men killen ville göra det "rätt" och absolut ha skydd (klok grabb med andra ord!)

Är du kille eller tjej?
    Kvinna

Hur gammal var du?
    Jag var nyss fyllda 15, också oerhört viktigt för honom att jag skulle ha åldern inne!

Vart var det?
    Hemma i mitt flickrum

Hur gjorde ni?
    Vi gick och lade oss i fullt normal tid, och låtsades som ingenting inför min familj. Väl inne i mitt rum gick vi och lade oss som så många gånger förut, men den här gången med vetskapen om att "nu ska det ske". Smek och så och en vanlig missionär. Själva sexet var bra, det var inte obekvämt och gjorde inte ont - när det var slut var jag mest orolig för var han skulle göra av kondomen så att inte min städtokiga morsa skulle hitta den :)
    Man blir som man umgås - är jag otrevlig kan det mycket väl vara ditt fel!
  • Anonym
    Anonym (man) skrev 2012-06-07 23:10:36 följande:
    Första gången...
    Hur var det?
    Är du kille eller tjej?
    Hur gammal var du?
    Vart var det?
    Hur gjorde ni?

Jag är man

Jag var 27år

I min sambos dåvarande lägenhet i sovrummet.

Vi hade hittat varandra på internet. Det var under vårat första dygn till sammans. På dagen gick vi en lång promenad, på kvällen åt vi en romatisk middag. När det var dags för sängen var jag väldigt nervös och fick inte upp den. Skämdes lite. Hon ledde mig sedan till duschen där hon tvättade min penis för att sedan suga av mig. Kändes underbart. På morgonen vaknade jag av att hon smekte min mandom. När hon såg att jag var vaken satte hon sig grensle över mig och red mig tills att jag kom. Det var riktigt skönt och hon var stolt över att fått tagit min svendom. Hon viste om att jag var "okysst" när vi träffades.
Svar på tråden Första gången, hur var det?