• MammaJennii

Sommarsällskap

Hej!
    Jag och mina två döttrar som är 11 månader & 3 år vill ha lite sällskap på dagarna :)
    Min sambo ska jobba hela sommaren så vi vill gärna träffa nya kompisar 
    Åka och bada eller leka i parken..

Vi bor i Farsta men har inga problem att åka nån annanstans    

• Svar på tråden Sommarsällskap
  • LadyViolette

Hej!

Vi bor visserligen på andra sidan stan, men jag har en dotter på 4, en son på 3 och en till dotter på 7 månader och ses gärna

• milli79

Har du kolla "Hemmaföräldrar i Stockholm" facebook gruppen, där finns det säkert någon som vill ses bla folk i Farsta.

Tyvärr är vi bortresta nästan hela sommaren annars hade vi gärna hittat på något. 

• MammaJennii

Men den gruppen är väl bara för dom som alltid är hemma, min stora tös går deltid på förskola

• MammaJennii

Ladyviolette vart bor ni då? :) vi kan mötas halvvägs.. Det finns en parklek i rålis som jag vill prova på :) har du varit där?

• milli79
    MammaJennii skrev 2012-06-07 16:16:12 följande:
    Men den gruppen är väl bara för dom som alltid är hemma, min stora tös går deltid på förskola
    Det finns de som är med där de tex bara är hemma fredagar el går några timmar på dagis... så tror inte det är några problem. Våra barn ska börja några timmar om dagen till hösten men jag kommer fortsätta va med (om jag inte blir utslängd :)) så att jag kan hålla kontakten o ev träffa folk i närheten då vi har flyttat då.
  • milli79
    MammaJennii skrev 2012-06-12 20:14:55 följande:
    Okej vart ska ni flytta?
    Tyresö, Trollbäcken! Har inte så bra koll på området mer än att det ska va barnvänligt. 
  • Bambini

Jag bor i farsta och är hemma med min son på fem månader. =)

Svar på tråden Sommarsällskap