• TrueMeaning

Ägglossning på gång? *bild*

Vad tror ni?? Är ägglossning på gång?

Igår när jag testade med äl-test ca kl 17.00 fick jag supersvagt, knappt att andra strecket syntes.

Idag kl 09.30 (morgonurin) fick jag detta test Förvånad 
    Jag ska ta ett senare ikväll tänkte jag och se om det är lika eller om det är lite starkare... 

Eftersom sambon har få simmare men bra enligt provet så vill jag inte att vi har sex i onödan Gråter Vi hade sex igår kväll som tur är men frågan är då om vi kan ha sex ikväll igen eller om vi ska vänta tills imorgon kväll?

Men är det tecken på att ägglossningen är på G? Jag har inte de där berömda flytningarna som alla pratar om, har aldrig haft dem heller Rynkar på näsan
    Men finnar har jag fått, 3 stycken och jag som aldrig har finnar! Jisses vad jag blev förvånad när de ploppade upp!!

Hoppas verkligen på ägglossning då detta är mitt första test sedan augusti som visar starkt streck! Jag hade ju bruna flytningar från 11 april till 25 maj... Kanske det är ägglossning som är på gång. 
    Gud va nojjig man blir då!! 
    Väntan har blivit en del av våra liv
  • Svar på tråden Ägglossning på gång? *bild*
  • April barn

Det där ser tyvärr inte positivt ut, det ska vara mycket starkare.
    Men om du fått en stegring från igår till idag borde det vara på gång fortsätt som du sa att testa i em :)

• charmina

Det ser inte ut som ägglossning på det där testet. När man har ägglossning så brukar ju strecken vara någorlunda lika starka. Men om du fått en stegring så borde ägglossning vara på g :)

• TrueMeaning
    April barn skrev 2012-06-06 10:27:03 följande:
    Det där ser tyvärr inte positivt ut, det ska vara mycket starkare.
    Men om du fått en stegring från igår till idag borde det vara på gång fortsätt som du sa att testa i em :)
    Ja , igår syntes knappt strecket så idag blev jag riktigt förvånad när strecket kom fram efter bara några sekunder från det att jag lagt ner stickan...

Jag ska ta ett sen vid 17 tänkte jag så hoppas jag på starkare test då  
  • liten giraff

Jag tror du får starkare test senare idag! Hållet iaf tummarna, uppdateta gärna i tråden när du testat :)

• TrueMeaning

Liten giraff: Tack!! Japp jag uppdaterar er så snart jag testat

• liten giraff

Jag testade från dag 6 till 28 i denna cykel, missade en dag (dag 27) tänkte att de inte e nån större ide då det alltid är neg. Dagen efter (28) hade jag helt plötsligt klart positivt test, så kanske såg mitt ut som ditt dagen jag inte testade? :)

• TrueMeaning

Ah det kanske det gjorde!! Har du oregelbunden mens ?
    Jag har inte en aning om när min mens ska börja :(

Jag hoppas mitt Test är starkare ikväll eller imorgon. Vill så gärna ha bebis nu, försökt i snart två år utan ett tecken till graviditet!! :(

• liten giraff

Jag vet inte riktigt, det är första cykeln efter jag slutat med p-piller. Det jag relaterar till är förra gången jag slutade med piller, 5 år sedan, och då var den jätteoregelbunden.. efter ett års försök utan resultat vart det ändrade planer i livet så började med piller igen, och här står jag nu igen då med inte alltför positiv inställning men jag måste ge det lite tid :) fick dock mend igår, 7 dahar efter pos ÄL. Hmm.

Hur är dina cykler då? Långa och oregelbundna? Har ni försökt 2 år utan att få hjälp?

Hoppas verkligen på pos äl ikväll :)

• TrueMeaning

Okej!! Oj, 7 dagar efter äl är ju inte bra...

Vi påbörjade fert.utredning i mars, har lämnat blodprov två gånger eftersom mitt Prolaktin var lite högt första gången. Nu är det en månad sen jag lämnade blodprov och inte fått svar ännu.
    Sambon har lämnat spermaprov som visade relativt få spermier / ml men de simmar bra. Han måste lämna igen, fick dock tid den 21/8...

Jag får bruna flytningar i samband med Ägglossning och sedan har jag dessa flytningar i flera veckor om jag inte får Primolut Nor utskrivet. Sist jag fick flytningar var 11/4 och de slutade av sig själv den 25/5. Men Gyn ville inte kolla upp flytningarna utan sa till mig via telefon att det är normalt... Min mens börjar alltså aldrig av sig själv :(

• TrueMeaning

Tog ett test 17:30 som är det nedre... Det övre är det som togs imorse! 

Det  var lite starkare nu (svårt att få med på bild) och jag har haft molande värk, nästan som mensvärk till och från idag...  
    Blir nog att lura med sambon in till sängen lite tidigare ikväll Drömmer

Svar på tråden Ägglossning på gång? *bild*