någon som kan hjälpa mig.
Min mens ha alltid legat på mellan 30-47 dagar. Nu ha jag inte haft den sen den 13 mars alltså 85 dagar sen.
Ha trotts detta fått två barn. men var på gyn idag för jag ha haft hugg i livmodern och molvärk och ont i ena äggstocken. Hon gjorde ultraljud och sen säger hon att jag ha några äggblåsor i äggstocken som är omogna. och att jag inte är gravid vad hon se i alla fall i livmodern. Och att jag ha pco och att det är konstigt att jag kunnat bli gravid. Nu ha jag fått provera som jag ska ta i 10 dagar för att sätta igång mensen. Sen ska jag börja med diane för att mensen ska bli regelbunden. Men jag vill bli gravid nu. ha ju gått innan. Men sen är jag rädd att hon ha missat att jag är gravid och sen börja jag med dom här tabletterna. För med min dotter var jag i vecka 11 och en överläkare gjorde ultraljud på mig och sa att mensen skulle komma vilken dag som helst. Men efter två veckor gjorde jag gravtest och det visade positivt och jag var i vecka 13. Så jag vågar inte ta dom i fall jag är så lite gången att dom inte såg nåt. Kan man ha några äggblåsor i äggstocken och ändå vara gravid?