Spotify har ju mycket att lyssna på.
Jackie Evancho sjunger fint är 12 år och har några cdn.
Vår son tre år vill höra Waterfall av Andreas Johnson
Snövit har en fin sång.
Scat cat och hans vänner som släpper loss i " Alla snubbar vill ju vara katt" i Aristocats
Trazan Apanson och Banarne har en del skoj.
Gamla kalle ankafilmer har en lustig dam somsjunger som en höna.
Brad Paisley sjunger lugn country på engelska
Patricio Buanne sjunger på italienska och engelska medryckande och vackert.
Lejonkungens circle of life är nog min favorit, fast den har du ju.
Vissa småungar älskar Elvis Presley.
Gillar hon Loreen?
Ulrik Munther har sjungit mycket som barn gillar
Teddybjörnen Fredriksson av Herr Sjögren.
Jag gillar också Ella Fitzgerald och Whitney Houston, Barbara Streisand. De kan ha några fina låtar men inget barnen riktigt fastnat för. jag gillar Buffys röst men hon har så negativa sånger.
Sjunger ni själva också?
Jag har en visbok för småbarn Bäbä vita lamm, visor av Alice Tegne`r av Alfabeta jag brukar spela på piano och sjunga och de brukar hänga på, säkert finns de på andra ställen att lägga på Ipod
Ekorrn satt i granen, Mors lilla Olle, Gunghästen, Bä bä vita lamm, Lilla syster, Tummeliten, Sockerbagaren, Baka kaka, Goder afton, kejsaren av dunderland, Kråketösernas visa, Videvisan, Katten och svansen, Ro ro barnet.
Jag har hittat på egna visor också. roliga plingpling och tågljud och tjut hej rop i låten Nu ska tåget gå.
Det är bästa sättet att få upp barnen ur badet att säga att vi kan sjunga tågvisan medan jag torkar dem.
Ro ro till fiskeskär brukar vi sjunga när vi går på toa.
Var är tummen sjunger vår tvååring, hon sjunger om allt möjligt med sin klara flickröst.
Vår sexåriga dotter har spelat piano och sjungit sen hon var tre, hon hittar på mycket vackert själv.