knäckt mamma
har skrivit i detta forum tidigare och vill skriva av mig igen.
efter nästan ett år av bråk så har allting rasat.
dotterns pappa mer eller mindre avskyr mig och ringde igår och skrek att jag aldrig skulle ringa honom igen och att jag förstörde hans liv.
helgen innan det så bröt han ihop och dottern fick åka med farmor tills jag kom och hämtade.
vi har skrivit umgängesavtal hos familjerätten och jag trodde verkligen att allting skulle funka efter det,
jag får inte ringa eller sms:a för då blir hans nya tjej vansinnig.
hon är involverad i vårt föräldraskap och vill att jag ska prata med henne och diskutera semestern?
han har vid ett tillfälle gråtit i telefonen och antytt att han ska ta livet av sig.
och så vidare och så vidare..
när han ringde igår fick jag bara nog.
jag orkar inte mer.
så jag kontaktade familjerätten och efter ett långt samtal rådde de mig att stoppa allt umgänge med pappan över sommaren.
så nu sitter jag här och försöker få ordning på mig själv och förbereda mig på att berätta för vår underbara unge att hon inte får åka till landet,eller träffa pappa eller någonting över sommaren.
jag är otroligt knäckt över det här, hon avgudar sin pappa. och jag önskar så att de hade en stabil relation.
hur fan kunde det bli så här?
jag fattar ingenting.
pappan och hans nya ska få barn i sommar och nu kommer min älskling missa det. hur ska jag berätta det här på ett bra sätt för henne?
det ligger på hans bord nu att kontakta familjerätten för att få igång umgänget igen.
så nu är jag helt maktlös och kan inte fixa det här för min fina unges skull.