Vad kan en advokat kräva igentligen??
Jag är mållös..min kar har ett ex som han har ett barn med...och hon är verkligen exet från hell..tro mig .
Jag själv har även blivit utsatt av henne.
Barnet sa själv jag vill inte bo hos mamma jag vill bo hos pappa bra de starta en vårdnadstvist..och de sluta med att pappan fick ingen rätt alls..då barnet valde att stanna hos sin mor för fridens skull..han offra sig tyvärr..
Ett beslut finns men mamman bröt det direkt de första hon gjorde...kapa allt..alla band hon lyckades.
Och barnet tror nu på hennes rövar historier och påhitt och blir hjärntvättad till max..jag vet att pappan är underbar pappa han är pappa till mina och vi väntar även en liten med..så han är reko på alla sätt.
Efter vårdnadstvisten tappa han gnistan han försvann känslo mässigt..han uttryckte själv jag måste släppa mitt barn för att bli av med mitt ex engång för alla hon ställer verkligen till allt för pappan och då menar jag allt..hot..lögner ja allt..han orka inte..helt enkelt och jag förstår jag har både sett och hört mamman hålla på..och som jag nämde innan jag har själv blivit hotad av henne om diverse och hon sprider lögner..
Sambons advokat och han har lagt ner ärendet nu..för han orkar inte..de har gemensam vårdnad men han får ingen rätt...
För nån vecka sen kom papper om att han skulle fylla i en sak som båda föräldrar måste göra..han skaka på huvet och sa jag orkar inte..
Nu kom papper från advokat och den säger han ska skriva på *HOST* ursäkta men denna mamma springer till sin advokat om detta hon kan inte tvinga han till nått i detta..
Jag har själv ex som inte skriver på saker och ting om våra barn...va ska jag göra joo jag fixar de själv på annat sätt...
va tvungen och skriva av mig..