nappe - ert upplägg låter lite som vårt! Fast vår är inte så stor som jag tror er är (om ni ska få plats med fikabord också, mysigt!).
Nedreplan (2 x 1,5 m) blir mer av lekstugekaraktär, men dock inte med helt täta väggar och golv (var inne på det först; att köra klickgolv o gipsskivor o tapet o ena köret.. men vi har eg en massa andra projekt här på gården som vi borde prioritera, så jag har fått backa lite där..).
Övervåningen blir 1,5 x 1,5 meter ca, inget tak mer än i ena hörnet där vi ska ha ett lite högre utsiktstorn. I de andra tre hörnen blir det 'kulisstorn' så att säga - ska som sagt vara lite riddarborg över det hela.
Den 'halvmetern' som inte blir övervåning blir en slags balkong, men den är lite lägre (blir två takhöjder i 'lekstugan') (detta pga en miss med rutchkanan, klantjag trodde att det var 3-metarn vi hade köpt, men det var visst storleken mindre... och då måste den utgå från lägre höjd. Men jag tror faktiskt det blir bra ändå!
Hm, full förståelse om ni inte kan se någonting framför er efter denna beskrivning. Får återkomma med foton :)
Ang plaströren så har jag några på 2,5 meter med diameter ca 1 dm och ett par på 1-1,5 m med lite större diameter.