Svartsjuka, e de normalt???
Ja vet snart inte vart ja ska ta vägen eller göra, vet inte va som e normalt eller inte. O tar ja upp de här me min sambo vet ja att de blir ett sånt jäkla liv, till o me så pass mycke att vi inte ens kommer bo ihop längre.
Ja kan känna sån svartsjuka i många olika situationer på min sambo o hans son. Ibland känner man sig bara sååå utanför, som att man inte e en del av deras liv liksom.
Ja o min sambo har varit tillsammans i 1 år o 8 månader nu o vi båda har barn sen tidigare. Han har en son på 10 år o ja en en tre årig pojke o en 6 åring till tjej. När någonting händer mina barn berättar ja de för min sambo, ja vänder mig till honom för att bolla ideer, ska mina barn göra nåt pratar ja om de eftersom vi ska va en hel familj nu, säger dom nåt kul eller nåt som e fel berättar ja de för min sambo när tillfälle ges osv. Men ja får inte veta nånting. O de gör min så tom..
Nästan varje söndag åker min sambo o hans son o spelar paintball o här står vi tre o får försöka hitta på nåt annat. De blir ofta så att vi tom får äta middag själva för när dom kommer hem har dom ätit på Mcdonalds (som alla barnen vill o tjatar om jämt!)
Vi ska ha barnen varannan vecka men den här veckan blev de fel för mina barn pappa skulle bort (han tar inte sitt ansvar som pappa) så ja fick ha barnen en vecka extra. Oturligt nog frågade min sambos ex om vi kunde ha hans son oxå då den här veckan, o min sambo säger ja för att slippa bråka(!!!!ARG). Bara de att ja får inte veta om de här innan ja frågar SJÄLV på söndags kvällen. Min sambo ska då va borta nästan hela veckan sj på jobb så ja står här sj me tre barn. O när ja tog upp de blev de irriterat o han sa att han får väl ta me sig sin son då på jobbet (han e lastbilschaufför) , de e en sak som han o ja brukar göra för att få komma bort lite. Men eftersom ungen inte kan va ledig från skolan hela veckan får ja ta resten av dagarna. Ja känner mig såå ledsen bara.
Någon som har nåt bra tips eller överreagerar ja?? Snälla skriv nånting iaf<3<3
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-21 11:20
De här e bara en liten liten del i vad ja inte får veta eller delta i... Dom viskar framför en, pratar om saker som dom vet att ja inte kan nånting om under en hel middag osv osv.. Listan kan göras lång:.(