• Anonym (Nybörjare)

    Vilken ställning vid anala samlag?

    Jag har alltid varit emot analt men nu hittat en kk som gillar det väldigt mycket. Vi hade massor med sex i helgen och när han slickade mej så började han även leka analt med mej och jag blev väldigt förvånad att det var så skönt att bli slickad runt och i analen och skönt när han lekte med fingrar där. Så pass skönt att det även blev analt samlag efter en stund, gjorde lite ont till en början men jag vill helt klart testa igen med mera glidmedel. Men vilken ställning gillar ni mest vid anala samlag? 

  • Svar på tråden Vilken ställning vid anala samlag?
  • Anonym (Nybörjare)

    Finns det ingen som brukar ha analsex här som kan tipsa?

  • Jungman Jansson

    Skedställningen är en väldigt bra ställning för analsex, inte minst om man är ovan. I den ställningen är det betydligt lättare att få till det utan att det gör ont, särskilt om man jämför med bakifrån, som är ganska knepig på det sättet.  Bakifrånvarianten kör vi knappt alls numera.

  • honkie

    Med min nuvarande brukar vi köra att hon ligger på mage och jag ovanpå på henne. Hon särar på ena benet och vi lägger benen omlott typ, svårt att förklara. Med exet körde vi alla ställningar efter mycket erfarenhet, fast de första typ 20 gångerna körde vi doggystyle. Min favorit var när hon red mig. Antar att nån bakifrånställning är vanligast att man testar då det känns lättat att komma åt analen därifrån, men jag har många gånger hört att missionären är enklast i början eftersom kvinnan skall vara som mest avslappnad då. Fan, blev kåt nu.

  • Anonym (Nybörjare)

    Tror vi får testa skeden nästa gång. Det var missionären den här gången och jag tyckte det var lite halvknepigt. Trodde aldrig jag skulle gilla analsex men det var faktiskt nice så jag antar att det handlar om att hitta rätt sängkamrat.

  • Anonym

    Hej jag har läst din tråd och så har det varit för mig också i många år
    nej och åter nej men sen började min man slicka och tog mig med fingret i så kom jag vips
    trodde inte att det skulle vara så

    Nu har vi testat ett tag nu och nu äntligen har jag hittat en sköön ställning, Hoppas du förstår vad jag menar:

    jag ligger på sidan lyfter ena benet mannen  sitter på knä med full stånd  kommer in i anus försiktig ..
    super ..Kan säga att det är min favori tannars ställning när han kommer in i min fitta det är sååå skönt

    nu kan han även komma in i nr 2 super ..jo då jag kom helt otrolig

    lycka till           

  • Anonym (Nybörjare)
    Anonym skrev 2012-05-21 09:28:05 följande:

    Hej jag har läst din tråd och så har det varit för mig också i många år
    nej och åter nej men sen började min man slicka och tog mig med fingret i så kom jag vips
    trodde inte att det skulle vara så

    Nu har vi testat ett tag nu och nu äntligen har jag hittat en sköön ställning, Hoppas du förstår vad jag menar:

    jag ligger på sidan lyfter ena benet mannen  sitter på knä med full stånd  kommer in i anus försiktig ..
    super ..Kan säga att det är min favori tannars ställning när han kommer in i min fitta det är sååå skönt

    nu kan han även komma in i nr 2 super ..jo då jag kom helt otrolig

    lycka till           


    Precis, det har bara känts fel och äckligt. Men nu bara blev det så och det var helt rätt. Han älskar att slicka och gör det länge och mycket och helt plötsligt så smög han längre ner och det bara var så skönt. Så med honom kommer det helt klart ingå i sexlivet, kanske inte varje gång men när det känns rätt. Jag kom inte men det beror nog snarast på att jag druckit lite för mycket och då kan jag inte komma. Sen har jag svårt att släppa hela vägen med nya personer så jag tror att bara vi kommer varann närmare så kan det bli häftiga orgasmer iaf om jag får stimulans på klitoris samtidigt.
  • Vitamin

    Håller med. Skeden är bäst när man är nybörjare. Mycket glidmedel och tryck på själv bit för bit, mannen får lägga band på sig och vara passiv till en början.

    Doggy analsex känns mycket "mer" och det är svårare att bli så pass avslappnad som krävs för ett smärtfritt inträngande. Dock när man är van och har lärt sig tekniken är det helt klart bäst, tycker jag. Man jag gillar iofs doggy bäst annars också...

  • Anonym (Nybörjare)
    Vitamin skrev 2012-05-21 10:52:40 följande:
    Håller med. Skeden är bäst när man är nybörjare. Mycket glidmedel och tryck på själv bit för bit, mannen får lägga band på sig och vara passiv till en början.

    Doggy analsex känns mycket "mer" och det är svårare att bli så pass avslappnad som krävs för ett smärtfritt inträngande. Dock när man är van och har lärt sig tekniken är det helt klart bäst, tycker jag. Man jag gillar iofs doggy bäst annars också...
    Jag gillar också doggy men kanske inte när det kommer till analsex iaf inte nu i början. Ska testa lugnt och försiktigt och hoppas han inte blir allt för till sig för han gillar det enormt mycket. Tack för alla tips jag fått!
  • Anonym

    Har alltid kört olika ställningar vid anal sex. En viktig del är att vara väl insmord!!!
    När jag rider så bestämmer jag mer hur "fort" han kommer in, jag vill alltid att han glider sakta in helt och stannar upp en stund så jag hinner vänja mej, men det gäller att han lyssnar på dej. Jag brukar fingra på mej själv när han glider in, då går det lättare iaf för mej. Lycka till! Jag trodde aldrig att jag skulle ÄLSKA att ha anal sex, men det är det bästa vi vet =)

  • L i n n

    Alla ställningar!
    Vi har det lite hur som helst. Och till 95% i alla våra samlag.

    Föredrar dock bakifrån, känns mest snuskigt och han kan ta i hårdare.

    Och här behövs ingen insmorning innan. Vi har aldrig kört med glidmedel...

Svar på tråden Vilken ställning vid anala samlag?