• Mandelbiskvi

Bidrottningele - funkade det 40+?

Jag har 2 barn (fyra resp snart 3 år), som jag fått på mitt 38:e resp 39:e år. Undrar om någon "äldre mamma" har testat bidrottnibggele och i s f hur stark, och hur länge använde ni i så fall före det blev graviditet? Är mest nyfiken och lite sugen på en 3:a, men kan överleva med mina två barn jag redan haft turen att få. jätteglad för svar, är lite nyfiken på gelén och vad den mer ger för effekter. Vill ha mindre PMS så det ska tydligen vara verksamt mot det, om man tar 1000 mg. Jag behöver bli mindre stressad och arg under PMS:en. Har ni erfarenhet av detta? Vill veta mera!

• Svar på tråden Bidrottningele - funkade det 40+?
  • Bliglin

Jag vet inte. Har testat Apiforce, det är väl bara 200 mg bidrottninggele? Jag tycker att det förstärker min ägglosning och att jag fick en dag längre lutealfas (13 dagar istf 11-12 dagar). Fick ganska mycket huvudvärk av dem, särskilt under mensen, och en hemsk värk i ryggslutet som höll i sig hela den tredje månaden som jag åt Apiforce (mellan mens och äl åt jag). Så nu har jag gjort uppehåll i en cykel och är mycket bättre i ryggslutet. Ska göra uppehåll denna cykel med, sedan får jag se. Men gravid har jag ju inte blivit, för all del. 41 år är jag.

Svar på tråden Bidrottningele - funkade det 40+?