• Anonym (Anna)

Vi som startar med pergotime för första gången!

Skulle vara härligt att kunna prata av sig och bolla känslor med fler som är nybörjare inom detta men på samma väg mot det efterlängtade +et...
    Kommer att börja med pergotime inom några...
    Skriv vad ni känner för så följs vi åt!

Kram på er

• Svar på tråden Vi som startar med pergotime för första gången!
  • Anonym (Anna)

Puffar

• TesseTs

Hej! Började min första kur igår! Har du börjat än?:)

• Anonym (Anna)

Åh vad kul att få napp i tråden! jag började ocksåi lördags härligt att kunna följas

• TesseTs

Verkligen:)
    Jag började dock i fredags så är på 4de dagen! Hur mår du av tabletterna?

• Anonym (Anna)

Okej. Jag har ju två kvar... känner inget alls faktiskt, dudå? är det första barnet?

• TesseTs

Åhh va härligt för dig. Själv har man fått hela listans biverkningar typ... finnar, nedstämd, illamående, tappat aptit osv...=/

Första barnet och provar pergotime i väntan på Ivf inom 3 månader.
    Själv?  

• Anonym (Anna)

Ajdå...vilken tur det bara är fem dagar då jag har ett barn på 5,5sen innan.... testar pergotime nu också i väntan på ivf... dock kan det ta till jul ungefär:-\ Men är lugn ändå nu...då man äntligen fått hjälp

• TesseTs

Absolut. Vad gör man inte för att få en liten? ;)
    Har du återbesök med dina pergotime för vul? 

Blev ditt första barn till på "normalt" sätt då?
    Vart ska ni göra Ivf?
    Min läkaren sa att väntetiden på Sahlgrenska var väldigt kort, så hoppas att han har rätt.
    ..Men bara att man kommit shär långt känns lite lugnande:)   

• Anonym (Anna)

Precis! japp, han kom på naturligt sätt...eller vad man skall kalla det... dock inte samma pappa... känns ändå skönt att allt är bra m både mog å sambons simmare... jag har redan äl men förstärker den nu med pergotime... därför behövdes inget vul...ska du göra det? vi tillhör gävleborgs landsting som sammarbetar med falun så dit ska vi på ev ivf... men besöken sker "hemma" känns skit allt och humöret svänger..mwn ja..länns så skönt att bollen iaf är i rull...

• TesseTs

Nej, har ingen Vul inbokad då dom inte har tid på mottagningen. Känns dock lite sådär då det e viktigt att första gången kolla hur kroppen reagerar och så att man inte blir överstimulerad?

Det e precis samma här. Har regelbunden mens och min karls simmare e kanon...

Inga symptomer än?   

Svar på tråden Vi som startar med pergotime för första gången!