• StoltMamma92

Finns det någon mamma grupp i Malmö för oss unga som har precis blivit mammor?

Hej! Är väldigt nyfiken och letar om det finns någon mamma grupp här i Malmö som bara består av unga mammor? Klart så är man med om nästan samma saker vilken ålder man än är och har inga problem att prata med mammor i alla åldrar men hade varit kul att träffa mammor som har bli mamma ungt:) själv blev jag mamma nu när jag var 19, men blev 20 nu för 2 månader sen, min son är nu 3 månader:) Hade varit kul om någon vet och vill tipsa det till mig! 

• Svar på tråden Finns det någon mamma grupp i Malmö för oss unga som har precis blivit mammor?
  • fiiinally

Vet inte om någon befintlig men det finns det säkert! Jag är 21 och får min flicka i September/Oktober. Du får gärna skriva till mig om du vill! Alltid roligt att lära känna nya unga mammor :)

• StoltMamma92

ja okej ja vad kul! :D jadå vi kan skriva här,alltid kul och prata med unga mammor som mig:) då är du runt månad 4 nu eller?:)

• fiiinally
    StoltMamma92 skrev 2012-05-16 23:16:20 följande:
    ja okej ja vad kul! :D jadå vi kan skriva här,alltid kul och prata med unga mammor som mig:) då är du runt månad 4 nu eller?:)
    Femte månaden :) Hälften av tiden känns det sjukt jobbigt att BARA vara halvvägs och hälften som hon kommer imorgon haha. Men tiden har gått fort än så länge så det dröjer nog inte så värst. Är ju SOMMAR snart också och då går tiden alltid fort!! Vart i Malmö bodde du?? :)
Svar på tråden Finns det någon mamma grupp i Malmö för oss unga som har precis blivit mammor?