Tips på nyttigt fredagsmys?
Hejsan!
Är det någon som har förslag på nyttigt fredagsmys? Inte nötter, grönsaksstavar eller frukt ;) Det har jag förätit mig på.. Tack på förhand!
Hejsan!
Är det någon som har förslag på nyttigt fredagsmys? Inte nötter, grönsaksstavar eller frukt ;) Det har jag förätit mig på.. Tack på förhand!
Finns det ens nått annat som är nyttigt? Jag brukar tillåta mig äta chips och ostbågar MEN jag väger en liten skål åt mig så jag vet hur mycket jag äter.
Jag gillar lite av varje, frågan är ju vad som är onyttigt Mozzarella och tomatsallad Blanda hallon och passionsfrukt och riv vit choklad över Lite olika sorters hårt bröd med goda dessertostar Ugnsbakad vitlök med flingsalt och olivolja Avokado med citron och räkor
Men typiskt då att det inte blir radbyten på paddan! Står ju med stor bokstav i början iaf
Bär? Tex blåbär, jordgubbar eller hallon med mjölk till? Jättegott!
MUMS tack för tipsen alla :) jag behöver ju kanske inte var såååå strikt... ;) nyttigt kan man tolka på många sätt :) men det får nog bli bär med riven vit choklad över... det lät gottigt... kanske lite glass också .. :) eller vanlij youhurt.. med frusna bär så blir det lite glasslikt ;)
Kram på er!
Sonen älskar Finn Crisp Kummin så då brukar vi ha det med lite god ost - gott och inte fullt så onyttigt. Men vi har godis också...
Räkor!
Och testa att göra egna chips på spenat eller grönkål (googla Gwyneth Paltrow + chips). Supermums!
MUMS tack för tipsen alla :) jag behöver ju kanske inte var såååå strikt... ;) nyttigt kan man tolka på många sätt :) men det får nog bli bär med riven vit choklad över... det lät gottigt... kanske lite glass också .. :) eller vanlij youhurt.. med frusna bär så blir det lite glasslikt ;)
Kram på er!
Favoriserar