Oansvarigt?!
Ååå jag blir så irriterad på en del människor och känner nu att jag måste skriva av mej och få lite feedback om jag e världens mest oansvariga mamma eller om dessa människor bara är fjantiga!?
Så här är det, jag och min sambo bor ute på landet med våran son på ett år och 3 hundar utan en enda granne eller bilväg i närheten (förutom den som går upp till vårat hus som är änden på vägen innan typ 1 mil skog)
För att klargöra oxå så har det typ åkt upp en bil på denna väg sen vi flyttade hit för 6 månader sedan! Ingen trafikerad väg what so ever....
Men så till saken, igår satt jag inne i soffan och kollade på tv och käkade frukost och kollade facebook på datan samtidigt som min son 14 månader va ute på trappen och lekte med sina bilar och klättrar upp och ner för trappen ( vi har en väldigt bred trappa så de är som två trappsteg på varje steg) Jag hör honom HELA tiden och ser honom genom fönstret om jag kollar upp.
Våran trapp är jätte låg och det är mjuk jord under och på sidorna så det är inte så att han skulle ramla ner i betongplattor om han nu skulle snubbla och ramla.
MEN till saken hör att när jag skrev detta på status på facebook att min son va ute och lekte blev det världens jävla häxjakt på mej i från 2 personer som menade på att jag utsatte min son för stor fara medvetet och att jag var världens mest oansvarigaste förälder osv, som lät honom leka där ute själv!!! det fattade jag väl minsanm att jag heldre skulle sitta där ut epå trappen med honom i det fina vädret och ta en kopp kaffe å cigg i stället för inne......
Jag tycker personligen att det va skit löjligt att dom blev så uppjagade över detta, men vad tycker ni andra!?
Och kan ju oxå påpeka då att våra 3 hundar låg där ute och solade med honom och skulle det mot ALL förmodan dyka upp någon oinbjuden gäst här ute hade jag hört det ifrån dom då dom är som personliga små larmknappar ;)