BVC Åkersberga
Någon som har erfarenhet från BVC sju systrar i Åkersberga? Jag har en son på 2 månader och går där. Tycker inte att dom är kul alls! Läkaren var allra värst! Tacksam för svar! Känner mig riktigt irriterad, kan inte släppa tanken!
Någon som har erfarenhet från BVC sju systrar i Åkersberga? Jag har en son på 2 månader och går där. Tycker inte att dom är kul alls! Läkaren var allra värst! Tacksam för svar! Känner mig riktigt irriterad, kan inte släppa tanken!
Har inte mkt att säga om dom... men finns inte så mkt att välja på här. Jag har inte hängt mkt där om jag säger så.... tycker man borde bli kallad till saker och ting när man ska komma med sitt barn. Men det verkar man själv få hålla koll på...
Hej!
Förstår ditt dilemma. Inget kul alls. Har själv inte erfarenhet därifrån men däremot från Vaxholm som kanske kunde vara ett alternativ? Går själv där med min dotter och kan varmt rekommendera dom! Även Täby finns ju, där verkar dom trevliga. Har dock inte varit där med dottern utan i annat sammanhang.
Lycka till!
Jag tyckte inte heller om dem, tyckte de var väldigt trista och negativa. Hoppas du kan hitta ett bättre BVC.