• jos79

Privata foton

Hej.

Jag har en liten fråga angående framkallande av privata bilder.
    Vi har tagit ganska mycket kort under graviditeten där jag inte har så mycket kläder på mig.
    Vågar man lämna in dom för framkallning eller kan det hända att dom hamnar på villovägar?
    Går företagen som framkallar bilder igenom fotona innan dom skickar ut dom?

Tacksam för svar.      

• Svar på tråden Privata foton
  • Tirem

Med tanke på att du visar halva bröstet på din avatar så borde du inte oroa dig...

• jos79
    Tirem skrev 2012-04-27 21:07:28 följande:
    Med tanke på att du visar halva bröstet på din avatar så borde du inte oroa dig...

Bör jag byta profilbild? Har inga bra tyvärr.
  • Tirem
    jos79 skrev 2012-04-28 17:52:12 följande:

Bör jag byta profilbild? Har inga bra tyvärr.

Tycker jag inte... Du har inget att skämmas för

Men du behöver nog inte oroa dig över att framkalla några bilder, så och om de tittar på dig halvnaken. De känner inte dig och du kommer aldrig att träffa dem på riktigt!

• jos79
    Tirem skrev 2012-04-28 18:29:16 följande:

Tycker jag inte... Du har inget att skämmas för

Men du behöver nog inte oroa dig över att framkalla några bilder, så och om de tittar på dig halvnaken. De känner inte dig och du kommer aldrig att träffa dem på riktigt!

Sant. Tack!
  • Tirem

Jag hade inte skämts för att framkalla bilder med en gravidmage och lite bröst. Kan gissa att de sett bra mycket konstiga kort än det!

Glömmer fortfarande inte när jag var på en privatfest för en massa herrans år sedan och ett gäng killar hittar kompisens förädrars kamera och tar med den in på toaletten och knäpper av resten av rullen (är glad för att jag inte var med på toaletten) Du kan ju själv gissa vad de tog kort på.

Tänk dig de föräldrarnas miner när de får hem den rullen från framkallning och gissa att de hade ett samtal med deras son den dagen   

• Tom Araya

Det är klart de måste kolla igenom bilderna.
    Dock så gör de det med tusentals bilder och vissa av dem är nog med en hel del bar hud. Just dina bryr de sig nog inte särskilt mycket om annat än att se till att du blir nöjd.

Det är väl lite som som att visa upp underlivet för en gynekolog....

• Coyote

Ärligt talat, du är rätt naken på din profilbild, som vem som helst kan se, och du oroar dig för att personalen ska sprida dina bilder du lämnar in för framkallning? Trams. Lämna in för framkallning du, de kollar såklart igenom resultatet för att se att framkallningen blivit bra, men de har helt säkert sett värre saker än en gravidfotografering.

• Lady Champagne

Absolut ingen fara.
    Jag har tusentals nakenbilder på mig själv och inga har kommit på villovägar.
    Använder du dig utav de stora bolagen så är det ingen fara.
    Tar du hederlige Berras Film o Foto så kanske dom tummar på sekretessen?
    Företagen processar dagligen hundratusentals bilder.

Skönhet vinner alltid.
  • fiamiaria

Om du är orolig så är ju ett annat alternativ att skriva ut fotona själv hemma...

• The Doctor
    Lady Champagne skrev 2012-04-28 20:27:22 följande:
    Absolut ingen fara.
    Jag har tusentals nakenbilder på mig själv och inga har kommit på villovägar.
    Använder du dig utav de stora bolagen så är det ingen fara.
    Tar du hederlige Berras Film o Foto så kanske dom tummar på sekretessen?
    Företagen processar dagligen hundratusentals bilder.
    Hur vet du det? Man laddar ju upp bilderna på en sida, det är omöjligt att veta huruvida någon av de som arbetar där har kopierat bilden eller ej. Måhända är det inte så troligt, men man kan naturligtvis inte veta säkert.
Svar på tråden Privata foton