nu tar det väl hus i helvete
Jag(tjej) och bästa kompisen B(tjej) hyrde en 3a efter studenten.Blev dock rätt dyrt så vi bad vår gemensamma killkompis C flytta in.Jag och B delade rum.Efter ett tag märkte vi att vi var båda sugna på lite tjejesex och det tog inte lång tid förrän C märkte att vi hade ett förhållande.Sen blev det att vi hade trekant ihop o så låg vi alla tre i samma rum o en ny stor säng.C skulle skriva uppsats med kurskompis D(tjej) Hon bodde på stökig korridor o var därför mkt hemma hos oss och hon flyttade sedan in i lediga rummet.D visade sej vara en rak o öppen person och sa att om jag o B hade sex med C så ville hon ha det med Och visst så blev det.Detta är nu 5 år sen o vi bor fortfarande ihop o har sex med varann.Nu har D sagt att hon vill ha barn med C och då var jag o B inte sena att haka på.Nu visar det sej att man inte kan vara sambo med mer än en trots att vi är det.Så om det va jobbigt för andra att förstå vår relation så blir det väl ännu struligare nu Känns som man utmanar hela samhälsstrukturen