• plop

hemmaförälder i örebro

Hej

Finns det några andra som är hemmaförälder i örebro som kanske vill träffas upp och hitta på något. Söker först och främst lekkamrater till mina två barn som vi valt att ha hemma. Min son är snart 4 och en dotter på 1.5.

• Svar på tråden hemmaförälder i örebro
  • Lycklig1985

hej hej! jag heter Elin är med hemma med mina underbara barn hel tid =). min son år snart fyllda tre å min dotter snart 9 månader=). vad kul att jag hittade det här inlägget=). vore jätte kul att ses med barnen! är ju inte jätte vanligt att man är hemma med barnen så länge så det är ju alltid kul att träffa andra som med är det. vart i örebro bor du? vad brukar ni ha för er för kul på dagarna?=) 

• plop

Hej :)

är det dåligt väder så är det väl som oftast öppna förskolan sörby och ladugårdsängen som gäller. Men annars är vi ute mycket och försöker hitta på saker, utforska. Stadsparken har ju en fin lekpark som vi är i ofta.

Vi bor i Ladugårdsängen i FinFast ny byggda hus vid ÖSK ungdom fotboll. Vart bor ni?

Tittade på din profil bild med Neo tycker jag känner igen honom går han på Knatteskutt? eller har ni varit på Ängens öppna förskola?

Skickar ett medelande till din inbox med mitt nr så kan vi kanske ses i någon lekpark eller öppna förskolan.

/Ingrid

Svar på tråden hemmaförälder i örebro