• RianMusik

Varför skall nästan alltid tjejer prata om sina ex och problem på daten !

Inte för det spelar mig någon större roll nu men när man var singel och träffade någon tjej så skulle alltid dessa nollor börja prata om sina ex , problem och sex.. Fattar ni tjejer att detta är riktigt avtändande och en varningssingnal ! Ser vi killar ut som någon jävla terapeuter som ni har bokat tid hos när ni går på date ?
  • Svar på tråden Varför skall nästan alltid tjejer prata om sina ex och problem på daten !
  • Apocalypso
    Kan inte säga annat än dito! Sjukt avtändande med alla killar som snackar skit om ex:et eller snörvlar om hur mkt de tycker om dem fortfarande, jag är inte någon jävla kurator! Demon
    Only weak men fear strong women!
  • Mariohn

Du kanske skulle dejtat mentalt stabila tjejer istället? Jag har nämligen den motsatta erfarenheten och jag skulle inte kalla snubbar som gör så för "stabila". 

• RianMusik
    Apocalypso skrev 2012-04-24 09:19:04 följande:
    Kan inte säga annat än dito! Sjukt avtändande med alla killar som snackar skit om ex:et eller snörvlar om hur mkt de tycker om dem fortfarande, jag är inte någon jävla kurator! Demon
    Haha true, true ! :)
  • M73

kanske för att dejten ska ta slut fort så de får träffa nån, i deras tycke,  roligare...

• RianMusik
    Mariohn skrev 2012-04-24 09:19:26 följande:
    Du kanske skulle dejtat mentalt stabila tjejer istället? Jag har nämligen den motsatta erfarenheten och jag skulle inte kalla snubbar som gör så för "stabila". 
    Jag tror nog att många av dom tjejerna man har träffat genom åren ser sig själva som stabila när dom egentligen inte har varit det ;)
  • RianMusik
    M73 skrev 2012-04-24 09:23:40 följande:
    kanske för att dejten ska ta slut fort så de får träffa nån, i deras tycke,  roligare...
    Nee, det har med något annat att göra, typ att de söker medlidande !
  • Mariohn
    RianMusik skrev 2012-04-24 09:24:10 följande:
    Jag tror nog att många av dom tjejerna man har träffat genom åren ser sig själva som stabila när dom egentligen inte har varit det ;)
    Det kan mycket väl vara så. Själv är jag allergisk mot killar som drar upp hur sårade de har blivit och på något vis försöker få mig att avlägga något tyst löfte om att jag aldrig kommer att krossa deras stackars hjärta redan efter första dejten. Jag vill bara köra ner deras testiklar i strupen på dem. 
  • RianMusik
    Mariohn skrev 2012-04-24 09:26:29 följande:
    Det kan mycket väl vara så. Själv är jag allergisk mot killar som drar upp hur sårade de har blivit och på något vis försöker få mig att avlägga något tyst löfte om att jag aldrig kommer att krossa deras stackars hjärta redan efter första dejten. Jag vill bara köra ner deras testiklar i strupen på dem. 
    Haha trodde verkligen inte killar var såna :D
  • Mariohn
    RianMusik skrev 2012-04-24 09:28:51 följande:
    Haha trodde verkligen inte killar var såna :D
    En del killar är sådana. Män är det inte. Så jag skaffade mig en sådan. 
  • Blondie256

Kan inte säga att ni killar är så mycket bättre. Har också fått leka psykolog till ett gäng killar både på nätet och IRL

• ElectroDiva

jag och min man har sen start kunnat prata väldigt avslappnat om våra ex.

• RianMusik
    ElectroDiva skrev 2012-04-26 19:16:12 följande:
    jag och min man har sen start kunnat prata väldigt avslappnat om våra ex.
    Varför skall man prata om sina ex när man har ett förhållande ?
  • moreflavors

För att visa hur dom är så du vet snabbt att ni inte har någon framtid ihopp kanske :) kanske ska tacka dom och planera date med nästa tjej istället.

Svar på tråden Varför skall nästan alltid tjejer prata om sina ex och problem på daten !