-
-
Svar på tråden Varför skall nästan alltid tjejer prata om sina ex och problem på daten !
-
Kan inte säga annat än dito! Sjukt avtändande med alla killar som snackar skit om ex:et eller snörvlar om hur mkt de tycker om dem fortfarande, jag är inte någon jävla kurator!
-
Du kanske skulle dejtat mentalt stabila tjejer istället? Jag har nämligen den motsatta erfarenheten och jag skulle inte kalla snubbar som gör så för "stabila".
-
Haha! Uch ja...Skönt att inte va singel något mer!
-
Haha true, true ! :)Apocalypso skrev 2012-04-24 09:19:04 följande:Kan inte säga annat än dito! Sjukt avtändande med alla killar som snackar skit om ex:et eller snörvlar om hur mkt de tycker om dem fortfarande, jag är inte någon jävla kurator!
-
kanske för att dejten ska ta slut fort så de får träffa nån, i deras tycke, roligare...
-
Jag tror nog att många av dom tjejerna man har träffat genom åren ser sig själva som stabila när dom egentligen inte har varit det ;)Mariohn skrev 2012-04-24 09:19:26 följande:Du kanske skulle dejtat mentalt stabila tjejer istället? Jag har nämligen den motsatta erfarenheten och jag skulle inte kalla snubbar som gör så för "stabila".
-
Nee, det har med något annat att göra, typ att de söker medlidande !M73 skrev 2012-04-24 09:23:40 följande:kanske för att dejten ska ta slut fort så de får träffa nån, i deras tycke, roligare...
-
Det kan mycket väl vara så. Själv är jag allergisk mot killar som drar upp hur sårade de har blivit och på något vis försöker få mig att avlägga något tyst löfte om att jag aldrig kommer att krossa deras stackars hjärta redan efter första dejten. Jag vill bara köra ner deras testiklar i strupen på dem.RianMusik skrev 2012-04-24 09:24:10 följande:Jag tror nog att många av dom tjejerna man har träffat genom åren ser sig själva som stabila när dom egentligen inte har varit det ;)
-
Haha trodde verkligen inte killar var såna :DMariohn skrev 2012-04-24 09:26:29 följande:Det kan mycket väl vara så. Själv är jag allergisk mot killar som drar upp hur sårade de har blivit och på något vis försöker få mig att avlägga något tyst löfte om att jag aldrig kommer att krossa deras stackars hjärta redan efter första dejten. Jag vill bara köra ner deras testiklar i strupen på dem.
-
En del killar är sådana. Män är det inte. Så jag skaffade mig en sådan.RianMusik skrev 2012-04-24 09:28:51 följande:Haha trodde verkligen inte killar var såna :D
-
Kan inte säga att ni killar är så mycket bättre. Har också fått leka psykolog till ett gäng killar både på nätet och IRL
-
jag och min man har sen start kunnat prata väldigt avslappnat om våra ex.
-
Varför skall man prata om sina ex när man har ett förhållande ?ElectroDiva skrev 2012-04-26 19:16:12 följande:jag och min man har sen start kunnat prata väldigt avslappnat om våra ex.
-
För att visa hur dom är så du vet snabbt att ni inte har någon framtid ihopp kanske :) kanske ska tacka dom och planera date med nästa tjej istället.