• Tanyas

"Växa och upptäcka världen".. vart kan jag få tag på denna bok?!

Nu har jag hört att denna bok är väldigt bra och ville köpa den till en väninnas babyshower.. men den är TOTALT slutsåld på de vanliga hemsidorna. Tradera sålde en för 350 kr, och auktionen är inte stängd. Glöm det säger jag bara.

Någon som har en idé eller någon som kanske säljer här inne? :)    

• Svar på tråden "Växa och upptäcka världen".. vart kan jag få tag på denna bok?!
  • rosenfink

Jag sprang också efter den, fick till slut tag på den på bibliotek (flera veckors väntetid). Jag läste några kapitel, men tycker inte boken ger så mkt mer än de sammanfattningar av den som ligger på nätet!

• Magriffe

Tradera. Men om du har iphone finns en bra app.

• Magriffe

Appen heter : the wonder weeks
    Står om alla utvecklingsfaser.

• Tanyas

Ok! Funtar på att skippa boken och köra på någon annan utvecklingsbok ist. En är väl bättre en ingenting iaf. Ska informera henne om appen också! Tack för svar!

• Dr Mupp
    Tanyas skrev 2012-04-20 13:30:54 följande:
    Nu har jag hört att denna bok är väldigt bra och ville köpa den till en väninnas babyshower.. men den är TOTALT slutsåld på de vanliga hemsidorna. Tradera sålde en för 350 kr, och auktionen är inte stängd. Glöm det säger jag bara.

Någon som har en idé eller någon som kanske säljer här inne? :)    
    OJ, man kanske skulle slänga ut sitt ex på tradera.
    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Solen11

..och en halvtimme senare var den såld! 300 kr fick jag för den. Så ni som har en sådan i bokhyllan kan tjäna en liten hacka (om ni ej vill spara den förstås..) :)

• tulip79

Jag hittade ingen att köpa så jag lånade min på bibblan. Naturligtvis fick jag den efter några veckors väntetid... Fler än jag som ville låna den

• plutten73

Köpte min på tradera för 330 kr. Sålde den på tradera några månader senare för 370 kr.

• Elien

Köpte den i pocketformat för ett par år sen, men hitta inte den hemma och då har jag letat och letat Frågat om någon kan ha lånat den boken av oss men ingen som vill kännas vid det heller... Kan ju råkat sälja de böckerna på loppis men känns inte som det heller då jag snarare ville ha kvar boken. Däremot är det några som känner vid att jag haft dem... Fast skulle jag ha dublett hade jag hellre lagt upp den andra på tradera.

H född 091017
  • Gladskit

Shit, är det sant? Den där cirkulerade i vår mammagrupp -06 när våra kottar föddes och det blev en stående present till alla nyblivna föräldrar åren efter. Hade ingen aning om att den var så eftertraktad.

Svar på tråden "Växa och upptäcka världen".. vart kan jag få tag på denna bok?!