Någon som handlat från nids4kids???
Funderar på att beställa en vagn därifrån, har någon erfarenheter från dem?
Funderar på att beställa en vagn därifrån, har någon erfarenheter från dem?
Ja, det fungerar bra medans du handlar och dom tjänar pengar. Men går man runt och kollar på ex vagnar så blir dom irriterade/besvärade. De vill att man ska köpa och sticka. Jga har köpt en vagn där, och den har vart bra. Min syster köpte en syskonvagn som sittsen sprack på och ryggstödet hängde sig bara efter ett par veckor. Det blev mycket tjaj innan dom tog tillbaka för att byta div. delar. Förstår inte varför dom har en sådan taskig atttyd, det är ju inte affären man klandrar utan vagntillverkaren om dte är fel. Men dom skulle motbevisa att vagnen används felaktigt osv. men tillslut blev det bra och vagnen har hållt i två år efter det.
Ok, jag tänkte köpa via nätet. De har brio spin till bra pris just nu.. Ville bara kolla upp hur de är. Hoppas det inte blir något strul, då jag inte bor i närheten..
Har samma erfarenheter som beccagranen. De har fruktansvärt dålig attityd och vägrar ofta returer. Har för mig att de figurerat mer än en gång i ärenden hos ARN - men jag kan ha fel
sökte snabbt här på forumet bara det här var fyra av de fem översta jag fick upp den femte var likadan
www.familjeliv.se/Forum-19-88/m53768036.html
www.familjeliv.se/Forum-19-88/m63732116.html
www.familjeliv.se/Forum-2-11/m54117474.html
www.familjeliv.se/Forum-26-98/m51684139.html
Jag har köpt två vagnar därifrån (i butik) den första var en carena då vi ville bara använda den när sonen var hos svärmor
Jag har beställt därifrån o det har funkat perfekt. :))
Samma negativa erfarenhet som de två första som svarat. Inga problem så länge allt funkade. När chassit sprack (!) på briovagnen utan uppenbar anledning blev det ett helvete. Ifrågasättande och anklaganden. Jag fick nytt men blev hela tiden misstrodd. Vagnen var då kanske två-tre månader gammal.
Skrev ett långt inlägg men det kom inte med, men säger som dem två första. Är fruktansvärt missnöjd med dem på nids4kids men nu när dem har lagt ner i Göteborg så kan jag inte få hjälp inte ens deras andra butiker bryr sig
Vi har handlat väldigt mycket där och aldrig haft problem. Vi har köpt barnvagn bilstolar just när vi köpte bilstolar fick vi hjälp med montering i bilen. Har även köpt en ny bil åkte tbx och fick hjälp igen. Toppen affär.