• glad i livet

Hur haft analsex för att få stora skador?

Har lagt märke till att det pratas om olika otäcka skador efter analsex och undrar hur ni stackare som drabbats av det egentligen haft analsex? Är skadorna något som bara dyker upp utan att det har känts vid sex att det här är helt fel?

Förstår ju att små blödningar, bristningar och sånt lätt kan bildas vid analsex om man inte tar det varsamt och lyssnar på sin kropp men alla dessa enorma skador. Är det vid vanligt analsex de har uppkommit eller är det vid enormt våld?

Tycker det är ledsamt om analsex avskräcker folk pga skräckhistorier, görs det på rätt sätt så är det enormt skönt.      

• Svar på tråden Hur haft analsex för att få stora skador?
  • Anonym
    glad i livet skrev 2012-04-15 17:04:53 följande:

Har lagt märke till att det pratas om olika otäcka skador efter analsex och undrar hur ni stackare som drabbats av det egentligen haft analsex? Är skadorna något som bara dyker upp utan att det har känts vid sex att det här är helt fel?

Förstår ju att små blödningar, bristningar och sånt lätt kan bildas vid analsex om man inte tar det varsamt och lyssnar på sin kropp men alla dessa enorma skador. Är det vid vanligt analsex de har uppkommit eller är det vid enormt våld?

Tycker det är ledsamt om analsex avskräcker folk pga skräckhistorier, görs det på rätt sätt så är det enormt skönt.   kanka

hej,
    kan bara hålla med men tror att man bör vara lite försiktig i början, vänja sig lite. Sen tar man det steg för steg och plötsligt är det underbart. Har precis lärt mig gilla att tjejen tar mig skönt analt.
  • glad i livet
    Anonym skrev 2012-04-15 17:09:07 följande:
    hej,
    kan bara hålla med men tror att man bör vara lite försiktig i början, vänja sig lite. Sen tar man det steg för steg och plötsligt är det underbart. Har precis lärt mig gilla att tjejen tar mig skönt analt.

Ja, självklart måste man vara försiktig... det är ju a och o, själv vet jag ju hur man har bra analsex.
    Men alla dessa skador? Hur har man då analsex? 
  • Anonym

Det förekommer frekvent att folk som har analsex drabbas av avföringsinkontinens dvs att de läker avföring då de drabbats av skador på ringmuskeln. Det är inte särskillt kul för de som drabbas av detta då de tvingas använda analplugg eller blöja om det vill sig illa.

• Anonym
    glad i livet skrev 2012-04-15 17:13:50 följande:
    Ja, självklart måste man vara försiktig... det är ju a och o, själv vet jag ju hur man har bra analsex.
    hmm vet inte riktigt vad som händer där...kanske lite för heta på gröten...hur gör du?
    glad i livet skrev 2012-04-15 17:13:50 följande:
  • MickeN1973
    Anonym skrev 2012-04-15 17:14:15 följande:
    Det förekommer frekvent att folk som har analsex drabbas av avföringsinkontinens dvs att de läker avföring då de drabbats av skador på ringmuskeln. Det är inte särskillt kul för de som drabbas av detta då de tvingas använda analplugg eller blöja om det vill sig illa.
    Tja jag tror nog det är flera som har avföringsinkontinens pga förlossning än analsex.

• glad i livet
    Anonym skrev 2012-04-15 17:14:15 följande:

Hur får man dessa skador, alltså ja, jag vet teoretiskt att det kan hända. Men är det någon som har drabbats som vill berätta vad som hände? Dvs kom ingen varning under sexet om att det tänjdes för mycket? Fick inte musklerna vila länge och läka om det nu blev för mycket?
  • glad i livet
    Anonym skrev 2012-04-15 17:16:31 följande:
    hmm vet inte riktigt vad som händer där...kanske lite för heta på gröten...hur gör du?

Hur jag gör?

Maximal upphetsning, långsamt, försiktigt, lite i taget. Avslappning, absolut inte torrt. Gör det ont avbryter man direkt eller backar. Analsex ska ALDRIG göra ont. Gör det ont har man för bråttom. 
  • glad i livet
    MickeN1973 skrev 2012-04-15 17:19:46 följande:
    Tja jag tror nog det är flera som har avföringsinkontinens pga förlossning än analsex.

Ja vid en förlossning så kan det ju gå alldeles för fort och vara ett enormt tryck. Vid analsex så har man ju möjlighet att hålla saker under kontroll.
  • Hugo37
    glad i livet skrev 2012-04-15 17:23:34 följande:
    Hur jag gör?

Maximal upphetsning, långsamt, försiktigt, lite i taget. Avslappning, absolut inte torrt. Gör det ont avbryter man direkt eller backar. Analsex ska ALDRIG göra ont. Gör det ont har man för bråttom. 
    det där gäller nog de flesta som har bra analsex. gud det kan verkligen vara galet skönt...har du utfört det på någon man någon gång?
  • glad i livet
    Hugo37 skrev 2012-04-15 17:26:10 följande:
    det där gäller nog de flesta som har bra analsex. gud det kan verkligen vara galet skönt...har du utfört det på någon man någon gång?

Äh, är inte intresserad av att babbla sånt är mer intresserad av hur de stora skadorna gått till. För det är jättehemskt.
Svar på tråden Hur haft analsex för att få stora skador?