• Tainted

Blev inget :(

känner mig lite fånig som blir ledsen över att det inte tog sig då jag bara var donator men det känns ändå riktigt jäkla jobbigt :(

fick ju ändå ut 19 ägg så jag hoppades verkligen på att få hjälpa iaf 2 par på vägen mot lyckan.. fick i torsdags på återbesöket reda på att flera ägg var för omogna, och att för det ena paret så tog det sig inte alls, och det andra fick missfall. kan säkert inte ens mäta sig med hur de tänkta föräldrarna känner men, det kom som ett slag i magen :(

• Svar på tråden Blev inget :(
  • FruNaftra

Åh nej vad tråkigt :( förstår att du är besviken. Måste ändå säga att du är otrolig som försöker hjälpa andra så osjälviskt. Stor kram till dig. Hoppas det går bättre nästa gång (om du försöker igen).

• Tant Groda

Jag tror att de par som fått din hjälp ändå är tacksamma! Du har gjort vad du kan för att hjälpa (oss) barnlösa det du kan. Det är guldvärt.

• Misskitty

Självklart vill man att det ska lyckas och det är ok att känna sig ledsen. Jag är däremot övertygad om att mottagarna är glada att de fått möjlighet att få göra ett försök. Var stolt över att du donerat ägg, jag tycker du gjort en otroligt fin handling oavsett utgången!!

• Kattflickan

Håller med de andra. Du har gjort en fantastisk insats och att det inte tog sig för något av paren är inget någon kan göra något åt. Det är ju vanligt att ägg inte fastnar eller blir tidiga missfall. Förstår att det hade känts roligare om det hade funkat för paren men du har gjort det du kan för att hjälpa till!

Hoppas fler är så osjälviska som du och donerar ägg!

Millan 

• Hjärtefröjd

Tack för att det finns människor som du, jag tror de du donerade åt känner otrolig tacksamhet trots att det inte lyckades den här gången...

• Leiben

Tack fina för din osjälviska insats (från en som fått en son genom ÄD efter många långa kamper)

• Tainted

Tack snälla för att ni skriver så fint, det värmer verkligen. kommer tillbaks och kikar i tråden ibland när man känner sig nere :) har bestämt att göra ett nytt försök till hösten/vintern. Hoppas på bättre resultat då :)

Svar på tråden Blev inget :(