• Anonym (grrr)

Tröttnat!

Jag orkar inte ljuga längre!

Jag tycker inte att pappor som misshandlat mammorna till sina barn ska ha rätt till umgänge med barnen- åtminstone inte själva!

sen är det skit samma om barnet låg i magen eller om det stod bredvid och såg på.

Jag har gång på gång fått höra miljoner dåliga argument för varför en pappa ska träffa barn som han indirekt genom sina våldshandlingar mot mamman skadat. Tröttnat på att stå snällt vid sidan av och nickande säga " ja men visst är det underbart att han faktiskt vill träffa sitt barn!" Vadå faktiskt? Då ska man visst stå där och vara tacksam.

Jag tycker att det är förkastligt!

Stå på Er alla ni som kämpar för era barns rätt till trygghet och kärlek!

• Svar på tråden Tröttnat!
  • Anonym

Jag håller med ! Våldsamma pappor har förbrukat sin rätt som förälder

• Anonym

jaha,..bra ts. äntligen står du upp för det du tror på. hurra.

• Anonym

Gäller samma sak om en mamma slår sin man/kille? Kvinnor som använder sina barn som ett vapen mot pappan har enligt mig förbrukat sin rätt som mamma och även sin rätt att gå på denna jord.......Och samma sak gäller Dom pappor som håller på med samma äckliga skit!!!

• Anonym (såklart)

Givetvis gäller det åt båda håll
    Jag är själv i en sits där pappan misshandlat både mig och mitt barn psykiskt. Det är inget som syns utåt och inget man har några bevis på eftersom ord står mot ord och han är såååå fin med barnet när han är "ute".

Det är otroligt frustrerande att skicka ett barn till en förälder som man vet drar ner självkänslan på barnet och som kommer utsätta barnet för kränkningar.

Men som sagt, tyvärr har man inget att sätta emot, ord står mot ord...men det borde vara förbjudet på alla sätt och vis att göra barn illa. Vare sig det är att man har barnet som vapen för att man själv är arg på sitt x ELLER som i ts, att barnet far illa hos en av föräldrarna...det är inte ok!     

• Anonym

Mitt råd till dig är att under en tid framöver spela in hur han psykiskt misshandlar er! Det är inte olagligt att spela in så länge det inte är en tredje part som spelar in. Han ska inte på något sätt ha med barnen eller dig att göra med på något sätt. Hoppas att du kan få hjälp och stöd ifrån dina vänner och familj att lämna honom för dig och för barnen.

Som en pappa kan jag inte förstå hur man kan utsätta sina barn och sin tjej/fru för någon sorts misshandel!!!

Önskar dig och barnen all lycka och hoppas att ni kommer ifrån honom inom en väldigt snar framtid

• Anonym
    Anonym (grrr) skrev 2012-04-13 22:13:30 följande:

Jag orkar inte ljuga längre!

Jag tycker inte att pappor som misshandlat mammorna till sina barn ska ha rätt till umgänge med barnen- åtminstone inte själva!

sen är det skit samma om barnet låg i magen eller om det stod bredvid och såg på.

Jag har gång på gång fått höra miljoner dåliga argument för varför en pappa ska träffa barn som han indirekt genom sina våldshandlingar mot mamman skadat. Tröttnat på att stå snällt vid sidan av och nickande säga " ja men visst är det underbart att han faktiskt vill träffa sitt barn!" Vadå faktiskt? Då ska man visst stå där och vara tacksam.

Jag tycker att det är förkastligt!

Stå på Er alla ni som kämpar för era barns rätt till trygghet och kärlek!

Våldsamma pappor är inte bra föräldrar. Lika lite som manipulerande mammor som psykisk misshandlar sin partner framför barnen!! Kräks
  • Anonym (Föräldrar som bl)

Föräldrar som hela tiden skaffar sig (nya) partners som misshandlar dem då? Ska de verkligen ha kidsen hemma hos sig då? Är det okej för kids att få vara med om när föräldern blir misshandlad gång efter annan?

Svar på tråden Tröttnat!