• Märtas mor

Vad tycker du om förskolan Albotorget i Göteborg?

Idag fick vi erbjudande om dagisplats på Albotorget i Annedal till vår lilla tjej. Bara tanken på att hon ska gå på dagis är skrämmande nog så därför vill man ju vet att det är ett bra ställe man "förvarar" henne på om dagarna. 

Är det någon som vet något, positivt/negativt om den här förskolan? Tacksam för alla kommentarer jag kan få.

• Svar på tråden Vad tycker du om förskolan Albotorget i Göteborg?
  • nadias

Hej! Jag är också i ntresserad av att höra mer om Albotorget och även andra förskolor i Linne/Annedal. "Märtas mor", har ni bestämt er för det? Känns det bra

• Märtas mor

Hejsan! Lessen att jag svarar så sent. 
    Jo vi tackade ja. Har nu bara hört bra saker om Albotorget 5. Så det känns riktigt bra.
    Hur har det gått för dig? Fått ngn plats? 

• Vilmagbg

Vår äldsta son gick på Albotorget i 5 år. Han trivdes jättebra. Det var endel personalbyten under åren som han gick där men jag upplevde ändå att det fanns en trygg stomme av pedagoger som arbetat där länge. Gården är ju stor, vilket kan upplevas som negativt när de är små och nya på förskolan men en fantastiskt tillgång ju äldre barnen blir. Vår yngsta son går på Landsvägsgatans förskola i Haga  en jättebra förskola med fantastiska pedagoger men utemiljön är inte så bra. 

• Lovali

Min dotter gick på Albotorgets i 2 år, mellan hon var 1-3 år gammal, detta var 2003-2005. Då var det bra. Mkt bra gård. Ganska små lokaler på avdelningn men iaf på den tiden rätt bra pedagoger. Vi var inte toppnöjda men nästan

Svar på tråden Vad tycker du om förskolan Albotorget i Göteborg?