• Sometimes

Det otroliga har hänt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag kan knappt fatta det!!! Efter tre års kämpande och tre ivf-försök (ivf 1, FET 2) fick jag i morse Gravid på stickan!!!!!!

Jag är så lycklig så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Gråtande och skakandes stod jag bredvid min man i morse med stickan i handen och hulkade fram att jag är gravid!!  

Alla som har kämpat, eller kämpar så för att bli gravida kan nog förstå hur jag känner. Det gick! Jag kan bli gravid!! Tre års mardröm har äntligen resulterat i en graviditet!!! Jippi!!!!!!!!!!! 

• Svar på tråden Det otroliga har hänt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Sometimes
    Esco skrev 2012-04-07 11:16:24 följande:
    Jag blev tårögd när jag läste Tyst

Grattis !!

Tack snälla du!! Skrattande
  • Sometimes
    TantLjusgrön skrev 2012-04-07 11:18:02 följande:
    Hurraaaa!!!! Grattis :)

TAAACK!!!
  • Angelfalls

Stort Grattis
    Du gjorde min dag :)

• 8Viola2

Grattis!

♥ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ♥ Nathalie ♥
  • snuppis

åhh grattis!!! vilken påskpresent!! underbart.tänk du ska bli mamma så underbart, kram

• Sometimes

Åh, gud vad gulliga ni är!!! <3 Om ni visste hur många gånger jag fantiserat om att kunna skriva på FL att jag äntligen är gravid. Och nu när det är så känns det helt overkligt!!

• 8Viola2
    Sometimes skrev 2012-04-07 11:25:54 följande:
    Åh, gud vad gulliga ni är!!! <3 Om ni visste hur många gånger jag fantiserat om att kunna skriva på FL att jag äntligen är gravid. Och nu när det är så känns det helt overkligt!!
    förstår precis din känsla då jag och min partner försökte 4år innan vi plussade.
    ♥ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ♥ Nathalie ♥
Svar på tråden Det otroliga har hänt!!!!!!!!!!!!!!!!!!