• Wero

Kan knappt tro att det är sant!!!!

Efter 1 ½ år och en första kur pergotime är jag nu gravid!!! Testade positivt imorse. Ömma bröst och molvärk men utan mens. Inga andra graviditetstecken än så länge. Fast jag är bara i vecka 4+3. 

Världens lyckligaste kvinna!
  • Svar på tråden Kan knappt tro att det är sant!!!!
  • sweetbird

Grattis!! Gjorde oxå ett digitalt test nu i dag! Gravid 2-3 stod det :) är i vecka 4+4 BIM +1

• Wero
    sweetbird skrev 2012-04-03 20:36:28 följande:
    Grattis!! Gjorde oxå ett digitalt test nu i dag! Gravid 2-3 stod det :) är i vecka 4+4 BIM +1
    Stort grattis!

Men nu blev jag lite orolig. Om det stod Gravid 2-3 på ditt men du är ju i nästan exakt samma vecka som mig och på mitt stod det Gravid 1-2?
  • Wero
    alanbanks skrev 2012-04-03 20:58:26 följande:
    Grattis :)
    Tack! :))
  • Wero
    shopahollic skrev 2012-04-03 20:32:28 följande:
    Massa grattis!!
    Tack:))
  • Wero
    Kaosmamma skrev 2012-04-03 20:37:16 följande:
    Grattis :)
    Tack! :)
  • Wero
    gravid skrev 2012-04-03 20:49:27 följande:
    Stort grattis och lycka till!!!
    Tack! Det känns helt overkligt:)
  • sweetbird

Beror ju på när ägget släppte och fäste:) så inget att oroa sig för. Jag hade äl den 17 mars . Och ägget fäste den 24 fick en nid blödning då ,den varade i 2 dagar :) alla ägg tar olika lång tid på du att fästa :) så allt är nog som det ska ! Oroa dig inte . :)

• Wero
    sweetbird skrev 2012-04-03 22:07:52 följande:
    Beror ju på när ägget släppte och fäste:) så inget att oroa sig för. Jag hade äl den 17 mars . Och ägget fäste den 24 fick en nid blödning då ,den varade i 2 dagar :) alla ägg tar olika lång tid på du att fästa :) så allt är nog som det ska ! Oroa dig inte . :)
    Ok. Jag hade också ägglossning den 17-18 men ingen nidblödning.

Tack för dina lugnande ord.

Massa lycka tillbaka till dig:) 
  • Wero
    Twizz skrev 2012-04-03 22:09:19 följande:
    grattis! lycka till med graviditeten! :)
    Stort tack. Hoppas bara att allt fortsätter att gå bra:)
  • sweetbird

Massa lycka till dig med!!! Ditt ägg ville väl ligga och götta sig lite innan det ville fastna. Sist jag var gravid så fäste det på dag 11 tror jag det va. Och nu på dag 7 . :)

Svar på tråden Kan knappt tro att det är sant!!!!