• Anonym (Elle)

    Tips på var man hittar erotiska noveller?

    Japp som överskriften lyder... var kan man hitta erotiska noveller att läsa, är så nyfiken på detta! :)

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Tips på var man hittar erotiska noveller?
  • Anonym

    Googla på just erotiska noveller kommer det upp en hel del sidor att välja bland.

  • Anonym (Elle)

    Tack, gjorde det och hittade som sagt en hel del men finns det någon sida som har lite extra porrigt material... var går ni in och läser...

    Vill helst inte signa upp mig eller liknande...

  • Anonym

    Jag brukar hitta noveller jag tycker om på http://www.sexnovell.se
    Ibland får man leta en liten stund där, men det brukar det vara värt! Flört
    Man behöver inte vara medlem för att läsa där.
     

  • Anonym (Elle)
    Anonym skrev 2012-04-02 15:43:52 följande:
    Jag brukar hitta noveller jag tycker om på www.sexnovell.se
    Ibland får man leta en liten stund där, men det brukar det vara värt! Flört
    Man behöver inte vara medlem för att läsa där.
     
    Tack det ska jag kika på!
  • Anonym (Anonym)

    Jag brukar köpa noveller, brukar oftast bli bäst kvalite då. Helst köper jag dem som ljudbok, då blir det en annan upplevelse. Brukar hitta erotiska noveller till bäst pris på www.ordochbok.se/erotiska-noveller.html

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-10-15 07:48:54 följande:

    Jag brukar köpa noveller, brukar oftast bli bäst kvalite då. Helst köper jag dem som ljudbok, då blir det en annan upplevelse. Brukar hitta erotiska noveller till bäst pris på www.ordochbok.se/erotiska-noveller.html


    Oj, såg att det var en väldigt gammal tråd nu :)
  • Kunniglingvist

    Har varit medlem och författare på Literotica.com i typ 15 år. Det är visserligen en sida på engelska, och den har en del tabu genrer. Men de bästa novellerna där håller oerhört hög klass. I princip alla svenska sidor har noveller där som skrivit har tokrunkat sig igenom varenda ord så det saknas punktering, vettigt formulerade meningar osv

    Om jag skulle rekommendera någon svensk sida så skulle jag säga darkside.se, det är väl en BDSM sida men det har gott om vanilla också. Lite högre standard än generellt

    Sexnovell som nämns ovan har totalt värdelös admin. Det kan finnas några få guldkorn men de silar mygg och sväljer kameler. 

  • Gaskarl
    Anonym (Elle) skrev 2012-04-02 15:39:34 följande:

    Tack, gjorde det och hittade som sagt en hel del men finns det någon sida som har lite extra porrigt material... var går ni in och läser...

    Vill helst inte signa upp mig eller liknande...


    Jag brukar skriva in sökord på det jag vill läsa om och avsluta med att skriva, erotisk novell. 
Svar på tråden Tips på var man hittar erotiska noveller?