varannan vecka, bra-dåligt?
Hej,
Vi har nyss delat på varandra, har en flicka på 6 år som vi ska ha varannan vecka. Första veckan han hade henne gick rätt bra, hon ringde nån gång o pratade. Hade tydligen varit ledsen om kvällarna. Till saken hör att hon är väldigt mammig, alltid varit då hon jämt varit med mej. Nu denna veckan när hon ska vara hos honom ringde hon i första kvällen o var jätte ledsen o ville till mej. Jag hämtade henne så hon fick sova hos mej, lämnade henne på dagis och han hämtade henne där, igår kväll ringde hon igen o var jätte ledsen o saknade mej, jag sa att hon får sova hos pappa men att jag hämtar henne på dagis så får pappan hämta henne hos mej när han slutar.
Min fråga är nu, gör jag rätt eller fel? Ska jag säga till henne att hon måste vara hos pappa....
Säger jag att hon inte får komma till mej kanske hon börjar fundera att jag inte vill ha henne längre..... hon är en tjej som funderar mycket, känslosam....
Ge mej råd o tips.....
Pappan blir skitsur för att hon ringer o är ledsen o säger att jag gör allt för att förstöra men jag kan ju inte hjälpa att hon ringer..... Han tror att bara han mår dåligt av det här att jag är lycklig.....suck....