• Tristanya

hjälp! har jag haft äl tro? iså fall tidigare än trott?

har pco men gått ner i vikt o n verkar min kropp börjat ufungera so den ska, regelbunden mens o nu två månader hr jag haft ont i magen, ilat mm i nedre delen av magen ungefär mellan två menscyklar, så misstänker äl. jätteglad för det.
    fick mensen den 27 feb efter 27 dagar men den vr ganska "snål" o kom aldrig riktigt igång men hade så i ca fem dagar så räknar det som mens. testade neg efter mensern var slut dessutom.
    den 8 mars hade jag rätt mycket flytningar o den 9 mars kraftig "menssmärta" i nedre delen av mage (samma som månaden innan) o misstänker att jag haft äl den 9 mars , alltså dag 12 i menscykel, o hade sex dagen efter.. enligt sånna graviditetskalendrar skulle jag ju haft äl den 12 mars men inte alls kännt av något sånt då.

min undran är nu om det kan va så att jag haft äl, o då haft den på dag 12? varför skulle jag annars haft så pass ont så tidsmässigt stämmer det ju.
    men hur ska jag nu veta när jag har bim? ¨är så sugen ¨på att testa mig men imorn är det en vecka sen sex.

smått irriterad, sååå trött, känns som det 'är nått med brösten men kanske inbillar mig.
    ilat/stack till i magen på mig igår,

hoppas någon kan hjälpa mig :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-17 16:47
    testade neg igår kväll, kanske inte så otippat..
    men får vänta några dagar till, helst tills nästa helg innan jag testar igen.

Svar på tråden hjälp! har jag haft äl tro? iså fall tidigare än trott?