• EJai

20-26 och bor på Hisingen(GBG)?

Alltid trevligt å få ihop ett litet skrivgäng =) å varför inte på Hisingen där man bor så om man vill fram över kan vi fixa lite träffar nu när solen å värmen börjar titta fram.

Vem är jag?

Är en mamma till 2 barn fulla av energi. 25 år om mindre än 36 timmar.
    Jobbar heltid så vardagar brukar var ganska så mycket på rutin. Lite svenssons liv. När jag hinner och orken finns så sjunker jag ner i soffan med datan i knät och kikarin på fl. Tråden har inget speciellt ämne utan är öppen för allt =)

• Svar på tråden 20-26 och bor på Hisingen(GBG)?
  • lavli

Hej hej. Här är en till hisingsbo. Är 23 år och har en dotter på 3 veckor. Så all min vakna tid spenderar jag med henne och min man. Min största hobby just nu är lång promenader med dottern och hunden.

• EJai

gud så härligt med en så liten =) här e det alltid full rulle med 2 energi fyllda..

• lavli

Jo jag håller fortfarande på att vänja mig. Ja det kan jag förstå. Hur gamla är barnen?

• lavli

Ja vi håller på att vänja oss.
    Kan förstå det. Hur gamla är dom?

• EJai

pojken blir 2 i maj tösen 5 i sep. Det va så mysigt med första men även allt så nytt. ångra att jag inte han fixa alla saker jag ville då. tex baby sim, handavtryck å få på smycke och även dessa fina i glas i 3D känns inte snällt å bara ha till ena och inte den andra så båda blev utan.

• lavli

Babysim ska vi nog gå på men jag är inte så mycket för allt runt omkring. Men hon ska definitivt få mer än vad jag fick som barn och jag ska spara saker till henne. Det finns inget förutom kort sparat från när jag va liten.

Svar på tråden 20-26 och bor på Hisingen(GBG)?