Orolig för förlossning nummer 2 :S
Plussade idag , enligt kalkylatorn kommer plutt i början av november. Födde i augusti 2010 min dotter , normal förlossning med endast lustgas och jag överlevde :)
MEN, jag sprack 1-2 cm tror jag , ingen fara sy igen, så nu vare färdigt, eller ? nej hade så fruktansvärt ont där jag var sydd och 3 månader efter förlossningen uppsökte jag läkare för nu kunde de ju inte va normalt å ha såå ont fortfarande :/
Nej, helt rätt efter 5 plågsamma gynbesök kom dom fram till att dom hade sytt i nerver, vi försökte bedöva bort det med tapin regelbundet , bedövningssprutor mm.. tillslut kom dom fram till att en operation är nog bäst , operationen innbar att dom skulle skära bort det "gamla ärret" och sy igen. en månad efter op provade jag att ha sex ( vilket jag inte kunnat ha på ett år) och det gick bra :D med andra ord , har ganska nyss återhämtat mig från första förlossningen och är så SJUUUKT rädd att det ska blir lika dant igen, någon som vart med om samma sak och fött barn efteråt ? gick det bra ? eller är ni tillbaks på ruta ett ?