Hårighet och partners
Vet inte om det är en konstig fråga egentligen, men ni andra med pcos och som lider av generande hårväxt, hur tacklar ni egentligen situationen med er partner?
Ibland undrar jag om jag kanske är ett extremfall då jag lider av mörka hårstrån på hakan, raggarsträng och får även mörkare hårstrån på axlar och rygg, något jag ju såklart har extrema komplex över.
Nu har jag börjat träffa en kille jag tycker om men det känns som ett sånt projekt att hela tiden behöva "dölja" mina problem och jag är konstant orolig över att ha "missat" nåt, så i längden känns det rätt ohållbart att hålla på så, men samtidigt vet jag inte om jag skulle klara av att berätta att jag är hårig pga rädsla att han ska bli äcklad av mig.
Man hör ju hela tiden hur extremt avtändande det är med håriga tjejer så jag förstår inte varför någon skulle vilja ha mig när dom kan få en "normal" tjej...
Nu är dte inte råd angående den situationen jag vill ha egentligen, jag är mest bara nyfiken på hur andra gör med sina partners, är ni öppna om det eller "smyger" ni med att ni kanske har aningen mer hår än "normalt"...?