Hejhej! jag och min man fick första missfallet i v 10+5. det var i slutet på november, då hade vi blivit gravida på första försöket så vi var ändå lite malliga, vi hade ju hört att det kan ta ett tag innan man blir gravid...
Missfallet kom som en stor svart avgrund.
vi åkte till gynakuten och fick göra vul. jag fick även tabletter för att skynda på missfallet eftersom att det ändå inte fanns någon återvändo. vi pratade med 3 olika läkare och barnmorskor och fick 3 olika svar på när vi kunde försöka igen, en sa att vi inte behövde vänta alls, en annan sa att vi skulle vänta en menscykel och en tredje sa att vi skulle vänta 3 månader...
vi väntade inte, andra mf kom i slutet på januari väldigt tidigt men jag hade redan fått symptom, och tredje missfallet kom i början på mars, samma där, massa symptom och gravidkänningar och helt plötsligt så var allt över.
i februari började jag gå på akupunktur, och han jag gick till sa att jag var för kall i organen, vilket gör slemhinnorna torra och ovänliga och att min energi var körd i botten.
nu går jag hos en annan akupunktör som är närmare jobbet, hon sa precis samma saker. så det känns faktiskt riktigt bra att dom är överens!
när jag började gå på akupunktur så var jag väldigt trött och otroligt frusen.
nu två mån senare är jag varmare än någonsin och känner hopp om livet! :) vi ska precis börja försöka igen och nu hoppas jag på att min ugn funkar lite bättre.
vi har även tid bokad för utredning men det är inte förrän 22 maj så vi får väl se vad som händer fram tills dess.
men jag vet inte vad jag ska förvänta mig av en läkare i detta läge, jag har tagit full blodstatus och är tydligen så frisk man bara kan vara..
jag hoppas att ni andra kommer lyckas i bebisverkstaden och att vi alla snart får gosa med våra små! 
Trevlig helg!