• Melie

Följa med till Leos lekland i Borås?

Hej!
    Tänkte dra ihop ett gäng unga mammor som har lust att umgås. Tänkte Leo´s lekland i Borås. De har en babyavdelning. För barn under 1 år och mammor är det gratis, barn över ett år 70 kr. Finns mat och fika m.m.

Jag bor i Vedum som ligger ca 7 mil från Borås. Har en dotter som är 9 månader.

Så mammor, vilka vill följa med?

• Svar på tråden Följa med till Leos lekland i Borås?
  • Twin Dad

Min sambo är nog intresserad. Säger till henne att skriva här. Vi är 21 och 23 och har två ettåriga pojkar.

• Melie

Åh så roligt :) Ja säg till henne :)

• sassa1987

Har en dotter på snart 1 år gammal och bor i Borås :)  Vi är helt klart intresserade.

• Twin Dad
    sassa1987 skrev 2012-03-29 22:16:04 följande:
    Har en dotter på snart 1 år gammal och bor i Borås :)  Vi är helt klart intresserade.
    Lustigt att man skulle träffa dig här:)
    Caspian och Nathanael hälsar Glad
  • sassa1987
    Twin Dad skrev 2012-03-29 22:49:03 följande:
    Lustigt att man skulle träffa dig här:)
    Caspian och Nathanael hälsar Glad
    hehe, jag sa det till Nicklas igår att det måste va ni, kände igen allt, tvillingar, tvillingpappa, åldrarna :) det kunde inte vara någon annan än ni :)
    Vi kanske ska ta och träffas snart, på tiden tycker jag (om ni inte har fullt upp). Isabelle och Nicklas hälsar :)
  • Twin Dad
    sassa1987 skrev 2012-03-30 06:33:53 följande:
    hehe, jag sa det till Nicklas igår att det måste va ni, kände igen allt, tvillingar, tvillingpappa, åldrarna :) det kunde inte vara någon annan än ni :)
    Vi kanske ska ta och träffas snart, på tiden tycker jag (om ni inte har fullt upp). Isabelle och Nicklas hälsar :)
    Ja. Det får nog bli nästa vecka. Har haft en helvetesnatt inatt. Båda har vaknat gallskrikande flera ggr. Nathanael hade diare och 39 graders feber 4:30 inatt
  • sassa1987
    Twin Dad skrev 2012-03-30 06:45:28 följande:
    Ja. Det får nog bli nästa vecka. Har haft en helvetesnatt inatt. Båda har vaknat gallskrikande flera ggr. Nathanael hade diare och 39 graders feber 4:30 inatt
    Usch fy, nä då kan vi inte träffas, vi vill komma bort från sånt nu :) Dem får krya på sig :)
  • Melie

Har varit på Leos 2 gånger nu och det är verkligen toppen! Säg till om ni vill åka en dag :)

• sassa1987
    Melie skrev 2012-04-05 17:09:57 följande:
    Har varit på Leos 2 gånger nu och det är verkligen toppen! Säg till om ni vill åka en dag :)
    Jag kan från 15.00 tiden på dagarna då jag jobbar före det.
  • mhfors

Heh, jag får skylla på barnen att jag inte skrivit tidigare. Sambon (twin Dad) tipsade mig om tråden..

Självklart kan jag slita mig och ta mig till Leos jag med :)

• sassa1987
    mhfors skrev 2012-04-06 11:00:18 följande:
    Heh, jag får skylla på barnen att jag inte skrivit tidigare. Sambon (twin Dad) tipsade mig om tråden..

Självklart kan jag slita mig och ta mig till Leos jag med :)
    Tjena på dig du :) ses vi fortfarande på lördag?
  • mhfors
    sassa1987 skrev 2012-04-06 11:23:39 följande:
    Tjena på dig du :) ses vi fortfarande på lördag?
    Jepp! Jag har även fixat bil! Finns det bra parkeringsplatser hos er?
  • sassa1987
    mhfors skrev 2012-04-06 13:42:15 följande:
    Jepp! Jag har även fixat bil! Finns det bra parkeringsplatser hos er?
    Har skickat sms till dig
  • Melie

Okej, 15.00 blir nog tyvärr lite för sent för oss.. :( En bit att åka

• sassa1987
    Melie skrev 2012-04-07 19:45:59 följande:
    Okej, 15.00 blir nog tyvärr lite för sent för oss.. :( En bit att åka
    Ja det förstår jag, men kan säkert ta det en lördag eller söndag också :)
Svar på tråden Följa med till Leos lekland i Borås?