• Anonym (Thai)

Erfarnheter av thaimassage??

Vet inte vilken tråd jag skulle lägga detta i. Men det får bli här. Mycket snack om Happy Endings när det kommer till thai oljemassage. Vad har ni för erfarenheter av detta?
    Vissa ställen ska man vara naken under massagen, andra ska man ha underkläder på. Vissa vissa erbjuder sk happy ending. Vad säger ni?

• Svar på tråden Erfarnheter av thaimassage??
  • Anonym (Nöjda kunder!)

Då min busshållplats ärr alldeles fram för en thaimasage "salong", ser jag väldigt många mycket nöjda kunder, komma ut därifrån, men BARA män. Och alla verkar de vara helt vanligt uttråkade män i 35-55 årsåldern?? Bara mina egna tanker. De stäcker på sig, och har ett leende på läpparna......

Känner dessutom en thaimassörska som ville ha en unge, men inget förhållande, och pappan var just en kund!

Det sa hon i alla fall, så antagligen vet han inte ens om det.

• Anonym
    Anonym (Nöjda kunder!) skrev 2012-03-01 21:43:09 följande:
    Då min busshållplats ärr alldeles fram för en thaimasage "salong", ser jag väldigt många mycket nöjda kunder, komma ut därifrån, men BARA män. Och alla verkar de vara helt vanligt uttråkade män i 35-55 årsåldern?? Bara mina egna tanker. De stäcker på sig, och har ett leende på läpparna......

Känner dessutom en thaimassörska som ville ha en unge, men inget förhållande, och pappan var just en kund!

Det sa hon i alla fall, så antagligen vet han inte ens om det.
    Först sträcker DEN på sig, och sedan så sträcker MAN på sig ;))
  • Anonym (Nöjda kunder!)

HA, ha, ja just så är det nog. Kanske en billig och laglig, fast väldigt smart, väg att prostituera sig.Tungan ute

• Anonym (Thai)

Vet ett thaiställe som också säljer sexiga underkläder. Det ger ju en viss bild. På sin hemsida står det dock tydligt att inga sexuella tjänster utföres

• Anonym (Nöjda kunder!)

Man skall nog inte tro på allt man läser på "hemsidor"! Nå, har aldrig provat själv, och kommer inte att göra det heller, men skall tänka på din tråd i morgon, när jag står och väntar på bussen hem från jobbet. Natti, natti.

• kire

Har varit på ett ställe vid några tillfällen, fick det rekommenderat. Hon har mycket hårda nypor och hittar varenda knuta, problemområde. Man kommer ut som en ny människa efteråt men, det gör ont, "sköntont" liksom.

Men, medan man ligger där och stönar (inte av upphetsning kan jag lova) är det sista i alla fall jag tänker på sex...

Men, det kan väl såklart vara annorlunda på andra ställen.

• Anonym (lullull)

Äsch, fördomar.

I Lund finns ett kanonställe, det är ofta väninnor eller mor och dotter som går dit och det är sååå skönt!
    Tjejerna som är där verkar helt vanliga, de har barn hemma i Thailand och försöker tjäna ihop så de kan resa hem och försörja sin familj på kuppen.

• Anonym (Thai)

Försörja sin familj ja. En oljemassage kostar i snitt 400 kr.
    kan de då tjäna 400 till rakt i fickan genom att runka kuk så gör vissa det. ingen som varit med om detta?
    De är ofta närgångna när de masserar låren osv. Är det samma för tjejjer som varit på thaimassage??

• Anonym (wish)
    Anonym (Thai) skrev 2012-03-02 10:14:26 följande:
    Försörja sin familj ja. En oljemassage kostar i snitt 400 kr.
    kan de då tjäna 400 till rakt i fickan genom att runka kuk så gör vissa det. ingen som varit med om detta?
    De är ofta närgångna när de masserar låren osv. Är det samma för tjejjer som varit på thaimassage??
    Tyvärr har jag ingen erfarenhet men skulle vilja ha. jag är tjej och skulle gärna få en massage med "happy ending". Jag vet att det finns ganska många ställen för män som önskar det, men vet inga för kvinnor. Om det är en kvinna eller man som utför det spelar mig ingen roll, men skulle någon mot förmodan känna till något ställe i södra Sverige så berätta hemskt gärna....
  • Anonym (Thai)
    Anonym (wish) skrev 2012-03-02 10:42:25 följande:
    Tyvärr har jag ingen erfarenhet men skulle vilja ha. jag är tjej och skulle gärna få en massage med "happy ending". Jag vet att det finns ganska många ställen för män som önskar det, men vet inga för kvinnor. Om det är en kvinna eller man som utför det spelar mig ingen roll, men skulle någon mot förmodan känna till något ställe i södra Sverige så berätta hemskt gärna....
    Jag kan ge dig ;)
    Det sensuella är att de är mycket mer närgångna än klassisk svensk massage. Och man vet inte efter allt snack om de ska eller inte. Men jag vet iallafall att det finns en manlig thaimassör i malmö. Det stället erbjuder också bodytantra. Där alltså både massör/s och kund är nakna.
Svar på tråden Erfarnheter av thaimassage??