fråga t er som fått tabletter för o få igång ÄL??
Min fråga e....
slutade med p-piller för 13 mån sen o fick inte nån mens efter de, gick t läkare för ett tag sen o fick primalut nor utskrivet en omgång, för att mensen/ägglossningen skulle komma igång.. fick några dar efter avslutad kur en menstruation ..
hoppades givetvis att jag fått ÄL efter de o låg i :) har nu BIM om två dagar o hoppas så att mensen kommer då!! (om jag inte e gravid :p), men de e ganska vanligt att man bara får en mens av primalut nor va??? o att de sen e som vanligt igen, ingen mens överhuvudtaget?? :( isåfall blir de åter till läkaren igen o få ny medicin utskriven igen antar jag.. pergotime efter va jag läst om här på nätet?
har haft molvärk i magen sen igårkväll men ingen mens... även jätte lite genomskinliga vattniga flytningar typ.. brukar annars få molvärk bara några timmar innan mensen kommer, men den har inte dykt upp.. o brukar aldrig få flytningar innan mens, jätte skumt!!
min fråga e nu, (om jag inte e gravid då), e de vanligt när man äter sån medicin att man äter en kur o får en mens o sen att de inte kommer igen??? +att man när man skulle fått nästa mens får sån molvärk o flytningar men ingen menstruation??
jätte tacksam för svar!! Tacha