vad håller min kropp på med? gravid trotts allt?
fick den 3 feb min mens någelunda regelbundet från gången innan om jag inte minns fel, hade två veckor efter jag fått mensen ont i nedre delen av magen o misstänkte att jag kanske kunde ha äl, dock har jag pco o har ingen aning om jag ens kan få det själv utan hormonbehandling (sonen blev till med hormonbehandling för att sätta igång äl). till saken hör att jag gått ner i vikt (ca 5kg) och ett antal cm i midjemått, mår bättre psykiskt än tidigare o jag är gladare o mer energi.
hade lite ont i nedre delen av magen både fredag och lördag, och på lördagen hade jag sex med en kille o han kom i mig.
nu sitter jag här o är smått orolig, skulle bli glad om jag var gravid men inget som är planerat då jag dejtar killen, han är med på det om det skulle visa sig jag är gravid, o han känner till mina svårigheter att bli gravid.
räknar man på regelbunden menscykel så ska min mens komma imorn (28 dagar), igår fick jag en ljusrosa flytning då jag var på toa men sen försvann det lika snabbt, men imorse tog jag ett gravtest o det visade negativt, o en timme senare fick jag vad jag trodde var mesen, lite rödare flytningar men den avtog lika snabbt den.
har inga känningar att mensen skulle va på gång, o som sagt så har jag pco o oregelbunden mens i vanliga fall.
har stickningar i nedre delen av magen från o till idag, inget jag heller känner igen, är grymt trött, mitt midjemått var lite större mot förra veckan..
jag har ingen aning vad som händer o vill veta, vad ska jag göra? ska jag kontakta gyn eller vänta? ta ett nytt test om någon dag? jobbigt o gå o va orolig bara.
någon som varit i samma situation o faktiskt varit gravid? o som också har pco o lyckats efter lite viktnedgång?
tcksam för svar.