• Anonym (Förbannad mamma!)

    Idiotpappa till min ängel!

    Hade jag kunnat neka fanskapet att besöka min ängels grav, hade jag fan gjort det! För så mycke jävla skitsnack som kommer ur hans mun om att JAG skulle dödat våran dotter...Sen att hans nya sitter & håller med att hon hört att jag erkänt det!
    Ja, det är lite komplicerat...Men mitt ex är ihop med min nya sambos ex-flickvän. Och hon påstår då att min sambo sagt att JAG erkänt för honom att jag åt tabletter för att döda mitt egna barn.

    Jag fick vad dom kallar "sent missfall" i v32, läkaren insåg detta i v33 & i början av v34 dödföddes min lilla ängeltjej. JAG tar illa vid mig av att han på allvar tror att jag ville ta död på mitt egna barn, för att straffa honom.
    Vi gick isär under graviditeten, då han var otrogen konstant & smått alkoholist...Och då påstår han att jag PLANERAT detta, så  han ska känna skuld. Jag har inte bett honom om något, det var min mor som påpekade att jag skulle ringa honom från förlossningen & berätta att våran bebis hade dött. Jag ville inte veta av honom, då han svek oss redan från v12.

    BLIR SÅ FÖRBANNAD! 

  • Svar på tråden Idiotpappa till min ängel!
  • Anonym

    OMG! Vilken märklig situation... Tror dock du ska försöka att ignorera ditt ex och hans flickvän - Låter som att han inte kan hantera sorgen själv utan vill ha någon att anklaga och vara arg på istället.
    Förstår om det kan va svårt men du får faktiskt försöka vara ego och se till det som får dig att må bäst och gå vidare.

Svar på tråden Idiotpappa till min ängel!