• Icedragon

Söker kärlek

Hur gör man för att hitta en kvinna som älskar mig? 35 åring pappa med 4 underbara barn?? Finns det ngn där ute för mig med??

• Svar på tråden Söker kärlek
  • EmelieJosefina

Klart det finns gäller bara att hitta rätt

• Josun
    Icedragon skrev 2012-02-26 01:19:19 följande:
    Tack, svårt att lita på människor efter allt man gått genom:((
    Jo du... Man har fått veta att det ska vara lätt att hitta tjejer om man är ensamstående pappa men det är inte alls så. Mammorna med barn tar sig inte tid att träffa nya och singlarna gillar inte att man redan har barn.

Men gäller väl att ha tur som en gnu bara.
  • EmelieJosefina

Tror det är många som känner precis som dig jag är en av dom. Beror mest på vilka jävla idioter man träffat innan.

Josun: precis så är det för tjejer som har barn med

• Icedragon

Men jag tror inte att människor vill leva själva?? Det vill inte jag iallafall!! Jag vill gärna träffa en kvinna jag kan älska resten av mitt liv!!

• EmelieJosefina

Ne tror inte de finns någon som vill leva skälv. Kanske någon enstaka. Men finns inte häller många som vill starta något med någon som har haft ett liv med någon annan som redan har barn osv. Men det finns gäller bara hitta dn

• Icedragon

Det är bara att hoppas att man hitta rätt kvinna:)) det börjar gå mot våren:))

• koalabjörn

Varför ligger denna kärlekstråd under rubriken Adopterad?

Är du själv adopterad och/eller söker du en kvinna som är adopterad, eller söker du en kvinna som har adopterat barn....???

Bara undrar....för det kändes som att tråden kanske ska ligga under rubriken Relationer, eller Kärlek eller liknande?

lycka till med kärleken {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Söker kärlek