• Anonym (vadskajaggöra)

beroende av att pulla mitt rövhål...

Jag är beroende av att pulla rövhålet när jag går på toa. Jag har varit beroende i flera år. Jag stoppar upp papper i rumpan, håller det inne, bajsar ut det halvägs, trycker in det igen och känner en skön känsla då... Ju mer papper, desto skönare är det.. Inte ovanligt att det blöder och gör ont.. Ibland händer det att det blöder rejält och gör väldigt ont så att jag knappt kan trycka in pappret, och lyckas jag så dränks det med blod. Som längst har det väl blött sju dagar i sträck, och jag kan inte hålla mig trots allt blod och smärta... Jag vet att detta är ohälsosamt, och jag vill sluta. Men varje gång jag går på toa så måååste jag göra det! Vågar verkligen inte besöka någon läkare, jag skäms för mycket. Är det någon som har varit med om samma problem som har något tips? (förresten, gillar inte analsex)

• Svar på tråden beroende av att pulla mitt rövhål...
  • Anonym

Det låter inte direkt normalt..... men du måste söka hjälp... det finns inget annat alternativ. Ring din vårdcentral och säg att du vill ha en remiss till en psykolog som kan hjälpa dig!

• Anonym

Njuter du av smärta? låter mer hälsosamt att ha anal sex än att köra upp papper fram och tillbaka. 
    Eller köra upp en dildo. Förstår inte vad du vill uppnå.

Mest tror jag att du är ett troll...

• Anonym

låter som du kan ha hemoröjder i tarmen. kanske värt att kolla upp det ialla fall.

• Lavish

Kan du inte leta efter något annat sätt? Stoppa en liten dildo i rumpan med mycket glidmedel? Nått som inte skadar?

• Anonym

Jag måste bara fråga. Min nyfikenhet känner inga gränser. Hur kom du på att du skulle pulla ditt rövhål från första början?

Uppenbarligen njuter du ju av att stoppa in papper. Det är lite njutning kring analkanalen. Det vet vi alla när vi skitit ut en stor skit som precis håller på att gå ut, att det kan vara skönt. Troligen har naturen belönat oss så att vi ska skita. Ungefär som naturen belönat oss för att vi ska ha sex och för att vi ska äta.

Men jag är mest nyfiken hur du kom på att du skulle stoppa upp papper.

• Anonym (vadskajaggöra)

Jag kände en som brukade spara sitt bajs i 1-2 veckor tills hon blev så nödig att den tvingade sig ut. Hon berättade om känslan och jag bestämde mig för att testa. För mig räckte det med 3 dagar tills den började tvinga sig ut. Men jag kunde inte hålla mig 3 dagar så jag bestämde mig för att stoppa in papper istället för att få uppleva det oftare... Men pappret gick åt som smör så jag började trä det över fingrarna istället... och så har det pågått flera år nu.. Det är för sjukt för att prata om öppet. Jag vågade inte ens berätta för sjukvårdsrådgivningen vem jag var  pga skammen :(

• Anonym
    Anonym (vadskajaggöra) skrev 2012-02-25 01:42:48 följande:
    Jag kände en som brukade spara sitt bajs i 1-2 veckor tills hon blev så nödig att den tvingade sig ut. Hon berättade om känslan och jag bestämde mig för att testa. För mig räckte det med 3 dagar tills den började tvinga sig ut. Men jag kunde inte hålla mig 3 dagar så jag bestämde mig för att stoppa in papper istället för att få uppleva det oftare... Men pappret gick åt som smör så jag började trä det över fingrarna istället... och så har det pågått flera år nu.. Det är för sjukt för att prata om öppet. Jag vågade inte ens berätta för sjukvårdsrådgivningen vem jag var  pga skammen :(

Ta och tryck upp ett par liter saltvatten i röven,,,
  • Gnomvid

Been there brother, I'm feelin' ya...

• Anonym

Gör som vi andra, skaffa dildo och glidmedel.
    Så ska du se att du kan njuta igen.

Men missbruk??

• Anonym

TS gör som vi andra, skaffa en dildo med lite glidmedel, så kommer du få njuta mycket.
    Och det lite tight så skaffar du 2 dildos, en som du värmer upp med.
    Och en som du sen njuter av.

Svar på tråden beroende av att pulla mitt rövhål...