Om att rösta på sjuklövern och bo i områden med få invandrare.
Hej!
Jag har några frågor som främst riktar sig till er som röstar på vad som i nationalistiska kretsar kallas för sjuklövern. För er som inte känner till det, syftar begreppet "sjuklövern" på alla riksdagspartier förutom sverigedemokraterna.
Sverige har som bekant fört en relativt generös invandringspolitik de senaste decennierna och en kraftig ökning förväntas i och med senaste beslutet från migrationsöverdomstolen. http://www.svd.se/nyheter/inrikes/mer-anhoriginvandring-vantas_6872605.svd Områden med en stor andel invandrare som rosengård, rinkeby och biskopsgården kommer därför med mycket stor sannolikhet att växa och bli fler. Inte sällan uppstår i dessa områden olika former av sociala problem i form av bidragsberoende, kriminalitet och kulturkrockar.
Ni som röstar på sjuklövern har varit med och skapa detta samhället och dessa utanförskapsområden kommer med sjuklöverns politik med största sannolikhet att förvärras.
Samtidigt bor många av de som röstar på sjuklövern långt ifrån dessa mångkulturella områden. Vill ni bo i dessa invandrartäta områden? Vill ni ha ett verkligt mångkulturellt Sverige där utanförskapsområdena breder ut sig allt mer? Vill ni att era barn ska växa upp i ett Sverige där det förutom problemen ovan kommer att finnas en mycket inflytelserik religiös grupp i Sverige i form av muslimer och allt vad det innebär?
Att rösta på partier som förespråkar kraftig invandring (särskilt de som röstar på mp och v) menar jag innebär ett ansvar för Sveriges utveckling och att då inte allvarligt kunna tänka sig att bo i sådana områden p.g.a ovan nämnda anledningar visar enligt mig på en dubbelmoral där man å ena sidan vill ta hit en stor mängd människor från främmande kulturer samtidigt som man ej vill bo bland dem. Hur ställer ni er till mina frågor och åsikter?