• johsjo

solna

Hej

Jag har nu för några dagar sen fått en liten dotter som jag är hemma med.

Nu hoppas jag på att det fins några som vill ut och gå lite promenader på dagarna, och kanske ta en och an annan fika.

Jag bor i huvudsta, så om någon bor runt där och känner för att ut och gå en sväng någon dag, så skriv här.... Är ju kul om vi kan bli några.

Johanna 

• Svar på tråden solna
  • Magriffe

Hej johanna!
    Det finns en grupp på facebook som heter mammor i solna och sundbyberg. Prova där. Jag har gått på promenad med mammor där :) vet inte hur aktiv gruppen är just nu. Men kan vara värt att kolla. :)

• Malle83e

Hej!

Bra tips om facebookgruppen, den ska jag också kika in på. Jag går annars gärna på promenader, har en son som föddes den 19 januari, bor i råsunda.
     Bara att höra av dig!

/Malin  

• johsjo

Kul Malle 83e. 

Jag kan vilken dag som helst. Gärna mellan 9-15, då min äldsta är på dagis.

Johanna 

• Malvalinnea

Hittade hit och tyckte det lät som en trevlig tråd, är den aktiv fortfarande?

Är visserligen beräknad att få första barnet nu i maj, men vore kul att lära känna lite folk runt Huvudsta/solna/sundbyberg då jag kommer flytta dit.

• Magriffe

Finns en grupp på facebook oxå "mammor i solna och sundbyberg" :)
    Själv bor jag i sundbyberg och får andra barnet i maj :)

• Malvalinnea

Kul, är ju mera aktiv på fb så bättre med grupperna där. Har lyckats hitta till två st så hoppas på att få bli delaktig där nu då! :)

När i maj är du beräknad till? 

• Magriffe

Ja, jag tycker faceb är ett lättare forum på det sättet faktiskt :)
    Jag är betäknad 28/5.
    När flyttar ni? Och när är du beräknad?

• Malvalinnea
    Magriffe skrev 2012-04-04 13:54:28 följande:
    Ja, jag tycker faceb är ett lättare forum på det sättet faktiskt :)
    Jag är betäknad 28/5.
    När flyttar ni? Och när är du beräknad?

Ja lättare att ha "allt på samma ställe" och facebook är man ju in på ett par gånger om dagen så ;)
    Är beräknad till 14/5, flytten bär av efter att jag fött är det tänkt så får se när flyttlasset bär av, killen bor redan där så det är bara att flytta in :) 
  • Magriffe

Vad skönt att det bara är att flytta in :) 14/5....det närmar sig.... ;)
    Har du barn innan? Jag gick över bf med 12 dagar min förra graviditet, det var tungt.

• Elskling

Hejsan! Bor i sundbyberg och är hemma med min dotter på 2,5 månader :) promenerar jättegärna om ngn vill? :)

Svar på tråden solna