• legba

Pampersklubben

Är det någon som lyckats registrera sig och få någon gåva från Pampersklubben?

Efter mycket trassel lyckades jag logga in och knappa in några koder från blöjpaket jag hade liggande hemma, men när jag ville beställa en gåva gick det inte. Dessutom skulle man ha "inköpsbevis" (jag förmodar de menar kvitton), och det hade jag ju naturligvis inte sparat några. Vem sjutton gör det?

• Svar på tråden Pampersklubben
  • Just me

Va?! Räknar de med att man ska spara kvitton? Ja precis, vem spar?!

• legba
    Just me skrev 2012-02-17 14:39:30 följande:
    Va?! Räknar de med att man ska spara kvitton? Ja precis, vem spar?!

Ja, det står det i Frågor och svar. Kanske beror det på att man kan registrera samma kod flera gånger. Jag köpte tre paket i förra veckan och alla paketen hade samma kod. Och det gick alldeles utmärkt att registrera samma kod 3 ggr.
  • Just me

Men vad konstigt! De verkar inte ha tänkt igenom idén riktigt måste jag säga Då känner jag personligen att man kan strunta i de där poängen om det ska vara så krångligt! Vadå ska man skicka in alla kvitton och sedan få premien? Bläää för det

• legba

Puffar!

Det måste väl ändå finnas någon här som registrerat sig och försökt beställa en premie? 

• TriasBlanca

Håller  nu på med ett försök att få ut det jag har rätt till. <Har ringt till marknadsansvarig så får se vad det ger. Så j..la förbannad är jag. Det är ju ett bra sätt för dem att förlora kunder

• Binan

Jag kan inte ens registrera mina koder. Så jag skiter i klubben :(

• Ladycocos

Hmm är det kvittot de avser, eller vill de att man behåller själva koderna... ?
    Jag har inte beställt nån premie ännu, men reggar koderna.. Hade problem med att regga en kod,men fick jättesnabbt svar från kundtjänst..

• TriasBlanca

Tror inte att det spelar så stor roll om du har kvitto eller koderna. Du ska bara kunna bevisa att du köpt dem. Ett så otroligt korkat system. Aldrig att man måste bevisa något hos Libero.  

• Minika

Man behöver inte ha kvitto för de koder man registrerat innan 27:e april. De anser att de varit otydliga med att man måste ha kvitto så koderna registrerade innan dess kräver de inget kvitto för men de efter så kom ihåg å spara nu ifall de kräver kvitto när ni beställer er premie.

/A

• legba

För ett par veckor sedan beställde jag två premier (tandborste och hinkset), och idag fick jag dem. "Vågade" mig inte på de dyrare premierna, eftersom jag inte har några sparade blöjkvitton. Men det gick bra i alla fall. Fast hinksetet var inte mycket att ha.

• busan06

Jag registrerar alla mina koder på både libero o pampers. Går superbra!
    Har även beställt premier flera gånger och de kommer hem som det ska.
    Tycker det är supersmidigt att kunna få saker till mitt barn när jag ändå måste köpa blöjor och andra tillbehör!

Ja man ska spara kvitton ifrån dessa inköp. Men bara tills dess att du fått hem varan som beställts, sen kan man slänga. Jag har enkelt två kuvert här hemma. En för pampers och en för libero.. Tycker inte att det tar så värst mkt plats.  
    När det endast gäller att spara några papperslappar (kvitton) för att kunna få gratis grejer till min son.. då tcker jag inte det är så mkt att gnälla om.

Sen som tips för er som INTE tänker använda era koder; Spara koderna och dessa kvitton ändå! Det finns folk på facebook som betalar pengar för att få tag i dessa!

• FlitigaLis

Jag har beställt flera gåvor och har aldrig behövt bevisa något. Det har gått supersmidigt. Hoppas de får in lite nya roliga gåvor snart

Svar på tråden Pampersklubben