• Mormor2B

37 år och blivande mormor :-D

Hej!
    Igår fick jag världens bästa alla hjärtans dags present!
    Jag ska bli MORMOR!!!
    Jag ska dessutom bli världens bästa mormor!!

Omständigheterna för min dotter kunde ha varit bättre men nu är det som det är och hon vill behålla och jag tänker stötta henne!

Vet ni vad jag ska få äran att följa med på både UL och förlossning! u är det riktigt länge kvar men gud jag har masso att planera!

Kram till er alla

• Svar på tråden 37 år och blivande mormor :-D
  • sallybuse

Helt underbart de kan jag lova dig.Det är ju livets efterätt.Jag är själv mormor till 2 st pojkar och dom är bäst.Jag har varit med på båda förlossningarna och de va en underbar upplevelse med många tankar o tårar.Man blir ju som sagt lite tafatt i situationen men man hjälper ju till så mycket man kan.Vi andades tillsammans.De tog inte så långt tid.Och min dotter hon va så duktig och klarade de galant.Så du blivande mormor du har något underbart att se fram emot.Lycka till nu kramar från Skåne.

• Mormor2B

Hej!
    Tack för er gratulationer! Min dotter är bara 18 år och kommer precis hinna fylla 19 innan lill*n kommer. Tidigt, ja och jag var lika tidig själv!

• viseversa
    Mormor2B skrev 2012-02-14 12:44:36 följande:
    Hej!
    Tack för er gratulationer! Min dotter är bara 18 år och kommer precis hinna fylla 19 innan lill*n kommer. Tidigt, ja och jag var lika tidig själv!
    Ja det är tidigt men inte extremt tidigt. Hon är ju myndig iallafall=)
  • PojkMamma85
    Mormor2B skrev 2012-02-14 12:44:36 följande:
    Hej!
    jag var 18 när jag blev gravid, hann fylla 19 innan sonen föddes =)
  • Lajkie

Grattis! Min mamma var 40 när hon blev mormor:) jag var nyss fyllda 20 år när Sandra föddes. Roligt att hon är född 1966, jag 1986 och min Sandra 2006 :) Jag hoppas på barnbarn 2026

Svar på tråden 37 år och blivande mormor :-D