• Crazyflash

Pappa söker andra pappor som söker nya vänner i Sthlm

Hej alla pappor Jag är far till 2 barn 3 respektive 4 år.Har inget direkt umgänge med andra pappor eller andra överhuvudtaget. Söker därför efter andra i samma sits eller kanske vill utöka sin vänskapkrets. Framför allt i Sthlm området men andra är också välkomna. Kanske gå på bio,hockey,fotboll m.m bara för att få egen tid eller dylikt. Jag är inte singel så sen om allt klaffar kanske man kan gå på bar middagar eller annat. M.v.h Torbjörn

• Svar på tråden Pappa söker andra pappor som söker nya vänner i Sthlm
  • Tommye

Vi har inga barn ännu, men om allt går sig väl så blir det en snart. Är dock inte speciellt sportintresserad, men finns väl andra saker att göra :)

Vi bor på södersidan av stan 

• Fries

Hej alla

Även jag bor södra om stan men länet är ju stor, har en underbar 4 åring hemma och även jag tycker om att träffa andra pappor eller blivande farsor, eller bara utöka bekannskapskretsen. Skulle va kul om det finns fler här som också har intresse i MC-åkning, skärgården /båt, camping, walking eller bara fika.    

• Tommye

Ja det har du rätt i. Allt är ju inte bara runt hörnet i Sthlm. Jag bor i hökarängen. Har du mc? I år blir det utan för mig tyvär, men annars stort intresse :) 
    Ja alltid kul att lära känna fler som bor i krokarna och oxå har / ska få barn =) 

• Fries

Hojen sålde jag i höstas men håller på spana för fullt för att slå til på en ny Blackbird.
     Bor själv i S-tälje som är ganska mycket söder om city men forfarende tillhör länet.
     Det kanske inte är krokarna direkt men det är ju trevligt att skapa nya kontakter.
    Intresset för att titta på sport  är lika med 0 för min del så något mer har man ju gemensammt.

• Tommye

Det är ju o andra sidan inte allt för långt till södertälje heller. med hoj så går det ju rätt fort dit ;)

har du någon fler unge på G eller nöjer ni er med en så länge? 

• Fries

Jag hållt igång för att 4 åringen är sista i rad, har redan en 12- o 14 åring , en pappa med erfarenhet allså.!
    .Nu har man lite mer tid för att åka hoj  tex.. Vad har du för mc ? Man kanske ska öppna en ny tråd till pappor som vill åka hoj tillsammans. Intreserat?

• Tommye

Ja, skulle gärna, men har ingen hoj nu, tänkte eventuellt köpa men hade inte råd i år tyvärr :(

• Tommye

Har du hittat nån ny hoj ännu? Jag var o hälpte en polare att köpa en gsxr 750. Den gick riktigt bra! Dumt, blev bara mer sugen på mc. Men jag skulle få låna den i sommar några gånger om ja ville så jag kan köra av mig lite :)

• Fries

Tja, det verka bara vi som chattrar här . Kul att du va med allafal att skaffa hoj, det är ju så kul att leta och kolla runt.
    Jag har också haft en gsx förut men jag hade en cbr förra sommaren o det är verkligen en underbar hoj. Vi kanske kan ta en sväng lite senare under våren/sommare. Jag har aldig klättrat förut men kan ju altid pröva något nytt. Själv promenerar jag  ganska mycket och  gör gärna det i St.holm med fika efteråt, någon intreserat.?

• Tommye

Ja absolut. alltid skönt o promenera runt i sthlm. 
    Hade en cbr förra året oxå, men en lite äldre modell. Innan det hade jag en hornet. 

• Crazyflash

Hej jag bor med familj i Haninge. Tyvärr inte varit inloggad på ett tag..

Svar på tråden Pappa söker andra pappor som söker nya vänner i Sthlm