• JanuariBarnet

Vilken blöja hade ert BB

Vilket märke?
    Vilket sjukhus?
    Vilket år?
    Fortsatte ni med samma hemma?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-13 18:13
    Jag tänker just vilken blöja just sjukhuset
    utdelade. Många skriver om att det fick plöjor i "reklampåsarna" där ibland salvor från olika företag ville ge tester på. Men det är inte det jag syftade på utan vilka sjukhuset köper in och använder sig av.
  • Svar på tråden Vilken blöja hade ert BB
  • Kajee

Libero
    Södertälje
    1995, 1998, 2001
     ja

?I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
  • Vinxen

Libero
    Ryhov,Jönköping
    2011
    Ja

• JanuariBarnet

Libero
    Mölndal
    2011
    Köpte 2 pack pampers innan nedkomst då vi fick rabatter i babyboxen. Fick även ett provpack libero. och ett helt pampers pack. Pampers 1 var helt ok mjuka och så. Libero lite stel men stadig. Fick även ytterligare rabatter på pampers så det blev pampers vi köpte. Men Liberos design var mäst tilltalande. I storlek nr två blev det nog mest Libero. Libero  har nog varit favoriten då jag inte gillat activ fit eller baby dry men easy up har funkat bra!

• JanuariBarnet

Kan tillägga att jag aldrig vågat  pröva något annat än det mer kända. då jag  många gånger tänkt att tex. willys billiga veckan har bra priser på sina egna. Har ni prövat andra?

• Mirakel familjen

Vilket märke? Libero Vilket sjukhus? Virnnevisjukhuset i Norrköping Vilket år? 1995 och 2010 Fortsatte ni med samma hemma? Ja, det gör vi. Båda barnen är "blöt barn" alltså får utslag sv blöjorna om vi använder och samma sort för länge så vi alternerar mellan libero och pampers.

• Lenora

Ingen aning, vi hade med våra egna.

Sjukhuset visade sig vara oerhört bra och hade säkert bra blöjor men jag litade inte på det innan

Vi provade de flesta märken efteråt men pampers fungerade bäst för vår dotter.

Svar på tråden Vilken blöja hade ert BB